Reception & Business Support

Göteborg Konsultuppdrag

Vill du arbeta i ett multikulturellt och globalt företag som drivs av innovativa människor? På CEVT får du som brinner för att ge service chansen att vara med på en spännande resa i ett Sveriges snabbast växande företag.

Apply for this job By 12 July, 2018

These are some of the benefits the employer offers

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal

Reception & Business Support

Den här tjänsten är ett konsultuppdrag via Wise Professionals/The Pace. För rätt person finns en god möjlighet att uppdraget övergår i en anställning på CEVT runt årsskiftet 2018/2019. Arbetstider är dagtid 08:00 – 17:00. Tjänsten beräknas tillsättas senast 1 september.   

Dina arbetsuppgifter

På CEVT ingår du i Business Support Team. Gruppen består av 6 personer med arbetsplats på Lindholmen i Göteborg. Ditt team stöttar personal inom CEVT, Lynk & Co och Geely Design vilket innebär att du tar dagligen hand om ett stort antal besökare från Kina och andra delar av världen.

I din tjänst har du ett brett ansvarsområde inom service och administration. Din primära uppgift är att leverera högklassig, professionell och effektiv service, för att underlätta vardagen för tusentals anställda och besökare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

·        Business Visa/Visumhantering

·        Ansvar för telefoni och växel

·        Leverantörs- och transportadministration samt beställningar

·        Administration inför nyanställningar/Onboarding

·        Säkerhet- och felrapportering

·        Parkeringsadministration och service

·        Support till och inför konferenslokaler och mötesrum

·        Ta emot besökare enligt CEVT:s rutiner kring säkerhet och integritet

Vem är du?

Du som söker har tidigare arbetat inom ett servicerelaterat område där du fått erfarenhet av att hjälpa människor via telefon, mail och i direkta möten, gärna i en reception. Du har tidigare arbetat i en administrativ roll och har därför goda datakunskaper inom Office & Outlook, och du har lätt för att lära dig nya system. Tidigare arbete i ett internationellt bolag där du dagligen fått kommunicera på engelska och med andra kulturer är ett stort plus. Du är trygg, självsäker och har stor integritet. Detta är viktigt för att även i situationer med många besökare och hög belastning inte frångår rutiner och arbetssätt. Samtidigt är du bra på att hantera snabba förändringar och kan jobba agilt. 

Du värdesätter service och relationen med så väl dina besökare som dina kollegor och arbetar strukturerat och lösningsorienterat. Detta är särskilt viktigt för att kunna hantera och kommunicera med människor i många olika situationer och hantera varierande arbetsuppgifter. Din förmåga att kommunicera blir då inte bara viktig utan avgörande för att bibehålla hög service. I den här tjänsten kan det förekomma ärenden där det klart underlättas av att du har körkort. Detta är därför meriterande.

CEVT är ett internationellt bolag med över 30 olika nationaliteter där engelska är koncernspråket. Det är därför ett krav att du är bekväm och har ett bra engelskt och svenskt ordförråd i både tal och skrift. För att säkerställa dina engelska kunskaper kan vi i denna process komma att testa kandidater som går vidare till intervjufasen.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn.

About CEVT

Developing Cars for a different tomorrow. CEVT is an innovation center for the future cars of the Geely Group with the purpose of being at the forefront of new developments in the automotive industry. The whole industry is now undergoing a transformation with new ways of thinking about the car as a product. CEVT is a fast growing, fast moving and exciting company where no day is like the other – where the challenges of tomorrow is on our working table today.

CEVT currently consists of some 2000 people with offices in Gothenburg and Trollhättan in Sweden. CEVT currently works on projects for the car brands Volvo Cars, Geely Auto and Lynk & Co. CEVT is a subsidiary of Zhejiang Geely Holding Group. For more information about CEVT, go to www.cevt.se

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Du kontaktar då konsultchef Marios Maletsikas – mm@wise.se / 0765-259026.

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Apply for this job By 12 July, 2018

Contact me for more information

Marios Maletsikas

Konsultchef

Apply for this job!

We need your application by 12 July, 2018

Apply for this job

More available jobs

New

Löneadministratör till Nordax Bank

Hos Nordax Bank kännetecknas arbetsklimatet av samarbete, arbetsglädje och engagemang. Här lyssnar man till medarbetarens individuella behov och värnar starkt om jämställdhet, respekt och arbetsmiljö. Vill du vara med och bidra till Nordax fortsatta utveckling? Se hit!

Stockholm Application deadline: 8 July, 2018

Read more & apply

New

Systemförvaltare till Peab Support

Har du en bakgrund inom Lön och erfarenhet som Systemförvaltare, Implementations- eller kanske Applikationskonsult? Här får du chansen att bli en del av ett vasst systemteam där innovation och utveckling är en del av vardagen!

Stockholm Application deadline: 17 July, 2018

Read more & apply

Actic söker en Lönechef

Är du en engagerad och driven person som har arbetat minst 5 år med lönefrågor? Brinner du för det personliga mötet och har hög servicekänsla? Har du dessutom ett intresse av hälsa och friskvård? Då kanske du är vår nya medarbetare på HR-avdelningen.

Stockholm Application deadline: 12 July, 2018

Read more & apply