Skip to content
Denna position har redan blivit tillsatt

Administratör till JM@home

Vill du vara en del av en nystartad verksamhet på JM? Trivs du i en kultur som bygger på balans mellan laganda, prestation, trivsel och personlig utveckling? Nu söker vi en administratör till ett nytt dotterbolag, JM@home! Låter det som något för dig?

Om JM
Var med och bygg morgondagens samhällen med JM.  Här är det lätt att bli sedd och uppmärksammad,
en kultur som det är lätt att växa i helt enkelt.

Nu breddar vi JMs erbjudande med bostadsrelaterade tjänster i ett nytt dotterbolag, JM@home!
Bolaget kommer att arbeta med långsiktig förvaltning och boendenära tjänster, allt för att möjliggöra en enklare vardag och mer bekymmersfritt boende för våra kunder. Satsningen kommer att gå i bräschen inom det digitala området vad gäller så väl Smarta Hem som hur vi interagerar med våra kunder.  

 

Rollen
I rollen som administratör är du avdelningens hjärta och den som ser till att de administrativa delarna fungerar som de ska. Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande är:

  • Assistera avdelningen med administrativ support

  • Vid behov boka större möten och konferenser

  • Sammanställa information, skapa presentationsmaterial, ta fram statistik

  • Protokollföra avdelningsmöten

  • Delge information till kunder via kundportal, digitala skärmar etc

  • Fakturering

  • Lägga in värden/artiklar i fastighetssystem

  • Administrativ hjälp vid upphandlingar

  • Kontakt med underleverantörer

Om dig
Vi söker dig som har tre års erfarenhet eller mer av relevant arbete som exempelvis administratör eller assistent. Eftersom avdelningen är ny så ser vi att du är bekväm med att på egen hand planera, organisera och ansvara för ditt arbete. Tjänsten kräver att du har god prioriteringsförmåga och att du vågar komma med egna tankar och idéer. Vi ser att du är strukturerad, flexibel, hittar lösningar och att du uppskattar att ha många kontaktytor både internt och externt. Utöver det ser vi att du har en stark samarbetsförmåga och att du trivs i en föränderlig miljö.  

Du är van att administrera olika system, känner dig trygg i Officepaketet och du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat med bostadsrättsföreningar och i fastighetssystemet Incit.

Mer om tjänsten
I den här rekryteringen samarbetar JM med The Pace/Wise Professionals. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se eller 0766- 20 29 10. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Förmåner: Friskvård, Karriärmöjligheter, Lunchförmåner