Skip to content
Denna position har redan blivit tillsatt

Nu söker vi en Office Manager till Bluewater

Nu söker vi en Office Manager till huvudkontoret i Stockholm. Du erbjuds en roll där du ansvarar för att driften av den dagliga verksamheten fungerar så bra som möjligt. Bluewater verkar över hela världen och miljön är väldigt internationell.

Om Bluewater: Bluewater är ett växande företag inom vattenbranschen som grundades av hållbarhetsentreprenören Bengt Rittri, som tidigare grundat Blueair, ett världsledande företag inom luftrening. Bengt satsar helhjärtat på att bygga upp Bluewater till en global ledare och förebild inom vattenbranschen genom att utveckla lösningar till de allt mer uppmärksammade problemen gällande den minskade tillgången till rent dricksvatten samt den ökade förbrukningen av engångsplastflaskor världen över.

Utöver huvudkontoret i Stockholm har Bluewater även kontor i USA, Sydafrika, Kina och Hong Kong.

Rollen:
Du erbjuds en viktig och central roll på ett kontor där alla är drivna och initiativtagande.
Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande ansvarsområden är:

  • Organisera och förbereda inför möten
  • Assistera ledningsgruppen med administrativa ärenden
  • Ansvara för allmänna kontorsytor
  • Ta emot gäster
  • Beställningar till kontoret (kontorsmaterial etc.)
  • Hantera fakturor och reseräkningar
  • Hantera post och bud
  • Beställa mat, frukost, lunch eller dylikt

Din profil:
Vi söker dig som är en erfaren Office Manager som är serviceminded, tar initiativ och är prestigelös. Du är duktig på att prioritera och kan hantera många olika uppgifter samtidigt.

Du har ögat för detaljer och du är duktig på att kommunicera. Du känner dig trygg i en internationell miljö där tempot är högt, dynamiskt och tillväxtfokuserad.

Du är flytande i både engelska och svenska i tal och skrift. Du är trygg i hela Officepaketet.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar Bluewater med Wise Professionals och The Pace. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Arbetstiden är mellan 08:00-17:00.

På huvudkontoret i Stockholm arbetar ca 25 personer, globalt ca 50 st, och kontoret ligger på Danderydsgatan 11.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Förmåner: Friskvård, Karriärmöjligheter