Administratör till PwC med intresse för system

Stockholm Heltid Konsultuppdrag

Vi söker dig som har goda datakunskaper eller erfarenhet av att arbeta med CRM-system! I rollen kommer du även ha en nätverkande funktion där du kommer vara involverad i olika projekt!

Sök rollen Senast 27 juni, 2018

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård

Till PwC söker vi en Systemadministratör. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace/Wise Professionals på heltid fram till november med möjlighet till förlängning efter perioden. Start för uppdraget är omgående och placering för uppdraget är i PwCs lokaler vid S:t Eriksplan.

Ditt uppdrag
Tillsammans med ett mindre team kommer du att ansvara för att underhålla PwC CRM-system, systemet är Salesforce. I rollen kommer du ha en nätverkande funktion där du kommer vara involverad i olika projekt. I din roll kommer du bli Superuser i systemet och ansvarar för att stötta och informera användare inom organisationen hur systemet fungerar. När systemet uppdateras och förändringar sker är det ditt ansvar att kommunicera och vara behjälplig andra användare. Exempel på andra arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen: 

  •         Besvara ärenden via mail
  •         Producera texter och lathundar för systemet
  •         Bearbeta nya moduler och systemuppdateringar
  •         Ha kontinuerlig kontakt med andra Superuser i andra länder
  •         Övriga administrativa arbetsuppgifter kopplade till verksamhetens system

Din bakgrund
Vi söker dig som har goda systemkunskaper och sedan tidigare har arbetat i ett CRM-system. För att axla rollen har du haft en administrativ roll något år och trivs i en roll där du levererar service och är andra behjälpliga. Vi anser det högst meriterande om du tidigare arbetat i systemet Salesforce. Det är viktigt att du är bekväm med kommunikation på både svenska och engelska då du kontinuerligt har kontakt med kollegor i USA och Polen.

För att trivas i rollen är du en självgående person som vågar ta dig an nya utmaningar. Du räds inte att ställa frågor eller ta egna initiativ samt trivs med att kommunicera med olika kontaktytor inom organisationen. Vidare är du en person som trivs i en serviceinriktad roll och din erfarenhet har gjort dig trygg i att driva ditt eget arbeta framåt. Du är som sagt en ordningsam person som gillar att skapa rutiner och struktur.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Clara Forsberg (clara.forsberg@thepace.se) och konsultchef Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sök rollen Senast 27 juni, 2018

Vår rekryteringsprocess för konsulter

  1. Ansökan

    Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

  2. Urval

    Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

  3. Intervju

    I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

  4. Anställning

    Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

  5. Uppföljning

    Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Clara Forsberg

Clara Forsberg

Talent Acquisition Specialist

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast 27 juni, 2018

Sök rollen

Fler lediga jobb

Nytt

Haemophilia Training Lead

Sobi is recruiting for a Haemophilia Training Lead to our head office in Stockholm.

In this position you will be an essential and important resource to ensure all haemophilia staff have the confidence and competence to the required level across haemophilia scientific, medical, patient access and commercial fields to be successful in their respective roles. Experience from working in a similar role in the pharmaceutical/life science or similar industry is beneficial for the role

Stockholm Sista ansökningsdag: 23 juni, 2018

Läs mer & ansök

Nytt

Assistenter till PwC

Nu söker vi två assistenter till PwC med start efter sommaren. Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll och trivs i att arbeta i en servicefunktion.

Stockholm Sista ansökningsdag: 7 augusti, 2018

Läs mer & ansök

Nytt

Löneadministratör till Nordax Bank

Hos Nordax Bank kännetecknas arbetsklimatet av samarbete, arbetsglädje och engagemang. Här lyssnar man till medarbetarens individuella behov och värnar om jämställdhet, respekt och arbetsmiljö. Vill du vara med och bidra till Nordax fortsatta utveckling? Se hit!

Stockholm Sista ansökningsdag: 8 juli, 2018

Läs mer & ansök