Administratör med ansvar för orders och kundkontakt till Saltå Kvarn

Stockholm Heltid Konsultuppdrag

Nu söker vi en serviceminded administratör till Saltå Kvarn i Järna!

Sök rollen Senast 25 april, 2019

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Kollektivavtal

Till Saltå Kvar söker vi nu en Orderadministratör. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace/Wise Professionals på heltid fram till oktober 2019. Placering för tjänsten kommer vara hos Saltå Kvarn i Järna, Saltå 3. Start för uppdraget är den 6/5.

Om Saltå Kvarn
Saltå Kvarn AB är ett ekologiskt matföretag. Samtliga produkter är certifierade enligt KRAVs regler och kommer från ett jordbruk som inte tillåter konstgödsel eller syntetiska bekämpningsmedel. Huvudkontoret och kvarnen ligger ca 2 mil söder om Södertälje. Vi producerar ekologiska mjöler, gryner, müsli mm i kvarnen och bakar ett flertal brödsorter i två bagerier. Företagets produktionssätt är inriktat på hög, naturlig kvalitet och minimal miljöpåverkan. Vår vision är att ge makten tillbaka till människan som vill göra det goda valet.

Ditt uppdrag
Du kommer tillhöra ett härligt team som nu är i behov av din hjälp till och med oktober 2019. I din roll på Saltå Kvarn kommer du arbeta med företages orders tillsammans med en annan kollega. Rollen går ut på att bemöta varje kund på ett trevligt sätt samt se till att orders läggs in ordentligt i företagets CRM-system. Den andra delen av rollen fungerar som en first line-funktion och inriktar sig på företagets konsumentkontakt vilket innebär att vara kontaktperson för frågor från både konsumenter och beställare. Dessa frågor kan komma in både via telefon, mail och företagets växel.

Du kommer få möjlighet att ta ut sommarsemester mellan veckorna 25 – 27 men du behöver vara på plats mellan veckorna 28 – 32 för att täcka upp för dina kollegor. I rollen ansvara du för företagets växeltelefon. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:

·        Ansvara för växeln

·        Ta emot och lägga in order i företagets system

·        Kontakt med avropsansvariga hos våra större kunder/grossister

·        Delta i det dagliga pulsmötet med kvarn-, lager- och inköpsavdelningen

·        Ta hand om företagets kundreklamationer

Din bakgrund
För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna tror vi att du är en utåtriktad person som på ett naturligt sätt skapar kontakter och trivs med att arbeta brett och självständigt på ett prestigelöst sätt. Vi ser gärna att du arbetat i butik eller med orders sedan tidigare.

Då rollen inte kräver någon specifik utbildningsbakgrund är det de personliga egenskaperna som blir avgörande och som person är du initiativtagande och tycker det är roligt att lära dig nya saker. Att du levererar hög service och utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet och god struktur ser du som en självklarhet. Har du ett intresse för ekologi och/eller mat ser vi att du kommer trivas extra bra i rollen och har du systemvana sedan tidigare är detta meriterande.                   

Vikariatet kommer inledas med en gedigen introduktion tillsammans med flera olika kollegor.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist (clara.forsberg@thepace.se) och konsultchef Stina Bylund (stina.bylund@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sök rollen Senast 25 april, 2019

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Clara Forsberg

Clara Forsberg

Talent Acquisition Specialist

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast 25 april, 2019

Sök rollen

Fler lediga jobb

Nytt

VD till Telenta AB

Vi söker vår nya ledare som vill fortsätta driva vårt digitaliseringsarbete samt utveckling av molnbaserade tjänster. Läs mer i annonsen och hör gärna av dig!

Göteborg Sista ansökningsdag: 9 maj, 2019

Läs mer & ansök

Nytt

Digital Specialist till Veidekke

Vill du arbeta i en värderingsstyrd organisation och bli övergripande ansvar över våra sociala medier? Vi söker en Social & Digital Communication som drivs av att realisera strategier och idéer i praktiken och vill vara ansvarig från att planera strategi till att komma i mål med oss på kommunikationsteamet på Veidekke

Stockholm Sista ansökningsdag: 4 maj, 2019

Läs mer & ansök

Nytt

Innehållsproducent till Veidekke

Vill du arbeta i en värderingsstyrd organisation och har erfarenhet av taktiskt och operativt kommunikationsarbete? Vi söker en vass skribent och innehållsproducent som vill arbeta med flera delar av kommunikationshantverket hos oss på Veidekke.

Stockholm Sista ansökningsdag: 4 maj, 2019

Läs mer & ansök