Order- och inköpsadministratör till Advania

Stockholm Konsultuppdrag

Till Advania söker vi en Order- och inköpsadministratör. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på heltid med start omgående. Uppdraget beräknas pågå till juni 2020. Placering för uppdraget är i Advanias lokaler i Marievik i Stockholm.

Sök rollen Senast 30 september, 2019

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal

Advania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer. Advania är en lokal aktör med 500 medarbetare som är placerade på tretton kontor runt om i Sverige. Advania ingår i en nordisk IT-koncern med över 1150 anställda fördelat i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island.

Ditt uppdrag
Som Order- och inköpsadministratör ligger ditt fokus på arbete med företagets webbshop samt inköp av IT-produkter. Du sköter fakturering och bevakar leveranser och en stor det av kommunikationen med externa parter sker via telefon och mail. På Advania tillhör du ett team på 17 personer med du förväntas arbeta självständigt i din roll och med anledning av det söker vi dig som har erfarenhet av en liknande roll inom administration.

Din bakgrund
Vi söker som sagt dig med erfarenhet från en administrativ roll med fokus på inköp- och/eller orderhantering. Arbetet utförs i Agresso och det är därmed fördelaktigt om du arbetat i systemet tidigare, alternativt har god systemförståelse och förmåga att snabbt komma upp i produktivitet. Det är meriterande om du tidigare arbetat med webbshop/portal och har du dessutom arbetat inom IT-branschen kan detta uppdrag vara extra intressant för dig! På Advania sker mycket av kommunikationen på engelska vilket ställer krav på din kommunikativa förmåga i såväl tal som skrift.

Förutom ovanstående kunskaper och erfarenheter lägger vi stor vikt vid att du är en serviceinriktad person med en positiv och trevlig inställning. Du kommunicerar oklanderligt med såväl interna kollegor som externa leverantörer och ingen uppgift är för liten för dig. För att trivas i rollen som Order- och inköpsadministratör ser vi att du behöver vara självgående, stresstålig och strukturerarad även under arbetstoppar när det är mycket att göra. Du utför dina arbetsuppgifter med stor noggrannhet, god prioritering och tummar inte på kvalitet i leveransen.

När du blir en av oss

Som uthyrd konsult via oss på The Pace/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg och att du ska trivas i din anställning. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos oss på The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Våra värdeord – Passion, Kvalitet och Tillväxt – är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Vår kultur präglas av nyfikenhet, att vara på tå och ligga i framkant – vi kallar det att vara och agera Frontline. Vi har även flera initiativ kopplat till välgörande CSR-arbeten. Under 2018 är vi bland annat guldsponsor till Team Rynkeby God Morgon som cyklar till förmån för Barncancerfonden. Vi ser det som en perfekt match med våra värderingar om hälsa och önskan om att alla barn ska få sina drömjobb i framtiden. 

Vi på The Pace är rekryteringsspecialister inom Business Administration. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund och är ett affärsområde inom Wise Professionals – rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav.

Om du vill veta mer

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Ansvarig för uppdraget är Konsultchef Stephanie Grammenidis (stephanie. grammenidis@thepace.se) och Marie Bodén (marie.boden@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Sök rollen Senast 30 september, 2019

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Therese Galvez

Talent Acquisition Specialist

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast 30 september, 2019

Sök rollen

Fler lediga jobb

Nytt

HR-Chef till HSB Malmö

Trivs du i en organisation med stort hjärta och engagemang och i en roll där du verkligen får vara med och påverka? Nu letar vi efter HSB Malmös nya HR-Chef. Det här är rollen för dig som har en bred erfarenhet av ledarskap och HR-arbete, som söker en varierad och utmanande tjänst och som brinner för att skapa goda relationer.

Skåne Sista ansökningsdag: 6 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Nytt

Copywriter & Lead Communication till RevolutionRace

Vi är ett av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag, där vi idag säljer outdoorkläder i 30 länder. Nu söker vi en Copywriter & Lead Communication som tar ägandeskap för vår skriftliga kommunikation och ansvarar för att skapa förstklassigt innehåll till alla våra kanaler. Har du minst tre års erfarenhet av att producera text till digitala plattformar och har ett brinnande intresse för outdooraktiviteter hoppas vi kunna fånga ditt intresse.

Borås Sista ansökningsdag: 9 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Nytt

Office Manager till Epidemic Sound

Har du erfarenhet av Office Management eller eventplanering och vill vara på en rolig arbetsplats där det händer mycket? Här erbjuds möjligheten att vara en del av en växande och spännande startup-miljö som med stora visioner utmanar musikindustrin!

Stockholm Sista ansökningsdag: 10 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Nytt

Vi söker nu en webbredaktör till ett konsultuppdrag på Dahl!

Till Dahl Sverige AB söker vi en engagerad och drivande webbredaktör. Fokus i rollen kommer vara att se till att Dahls webbplatser hålls levande och uppdaterad med relevant och engagerande content. Det här är ett konsultuppdrag via KIMM & Wise Professionals. Uppdraget har omgående start och beräknas pågå i 12 månader med chans till förlängning.

Stockholm Sista ansökningsdag: 30 september, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Nytt

Lönespecialist till Octapharma

Octapharma är ett svenskt, familjeägt företag och en av världens största aktörer på den internationella marknaden för proteinbaserade läkemedel. Utifrån humanproteiner som utvinns ur humanplasma och humana cellinjer utvecklar och tillverkar vi läkemedel som räddar liv.
Sedan starten 1983 har vi investerat för att förändra människors liv. Vårt fokus ligger alltid på att leva upp till det förtroende läkare och patienter över hela världen givit oss.

Stockholm Sista ansökningsdag: 16 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök