The Pace söker dig med kompetens inom service och administration

Göteborg Konsultuppdrag

Vi på The Pace vill alltid komma i kontakt med vassa personer som brinner för service och har en fallenhet för administration.

Sök rollen Senast 4 november, 2019

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal

Till våra rekryteringsprocesser inom affärsområdet The Pace söker vi alltid efter vassa personer verksamma inom området Business Administration med fingertoppskänsla för service och med hög arbetsmoral. Vi arbetar branschbrett och våra kunder är av varierande storlek. Detta är en allmän annons där du som vill arbeta som konsult hos oss på The Pace/Wise Professionals kan anmäla ditt intresse för våra uppdrag. I och med att du anmäler ditt intresse blir du en del av vårt växande nätverk inom The Pace.

Detta är en allmän annons där du som vill arbeta som konsult hos oss på The Pace i Göteborg kan anmäla ditt intresse för våra uppdrag. Detta är inte en annons kopplad till ett skarpt uppdrag. För att öka dina chanser till att komma på intervju råder vi därför dig att även skicka in ansökan till våra skarpa konsultuppdrag på hemsidan.

Ditt uppdrag
I den här typen av roller utgör du en viktig del i organisationen där du stöttar såväl kollegor som chefer med varierande uppgifter, högt som lågt, för att möjliggöra att deras vardag går ihop och för att verksamheten ska flyta smidigt. Du är spindeln i nätet som arbetar proaktivt för att alltid ligga steget före.

Här är några exempel på arbetsuppgifter som kan ingå i roller som VD-assistent, Exekutivassistent, Office Manager, Koordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent: 

  • Skapa PowerPoint-presentationer
  • Involverad i planering och koordinering av event – stora som små
  • Insamling, sammanställning och administrering av texter och dokument
  • Protokollföring vid möten
  • Kalender- och mailhantering
  • Mötesbokningar
  • Planera och boka resor samt sköta reseräkningar
  • Fakturering
  • Ansvar för lokaler, inköp och trivselfaktorer
  • Underhålla kontorsdriften
  • Löpande administration

Din bakgrund
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och administration och som trivs i en supportroll. För att vara framgångsrik i den här typen av roller är du en flexibel och serviceinriktad problemlösare som tar sig an varierande arbetsuppgifter med en positiv och prestigelös inställning. Vidare är du bra på att prioritera, även under stressiga perioder och du levererar i tid utan att tumma på struktur och kvalitet. Du kan komma att hantera konfidentiell information vilket ställer höga krav på din integritet.

Vi söker dig som är i början av din karriär och letar efter en ny utmaning eller alternativt dig som är nyexaminerad och vill kick-starta din karriär på ett spännande företag. Vidare känner du dig bekväm med att kommunicera på engelska, i såväl tal som skrift och du är en van användare av Officepaketet.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta Konsultchef Stephanie Grammenidis, Stephanie.grammenidis@thepace.se

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sök rollen Senast 4 november, 2019

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Stephanie Grammenidis

Stephanie Grammenidis

Konsultchef

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast 4 november, 2019

Sök rollen

Fler lediga jobb

Nytt

Marketing Manager till Perimed

Vi söker dig som vill vara med att bygga upp vår digitala närvaro globalt. Vi är ett traditionellt medtechbolag som behöver din hjälp med skapa en modern och träffsäker digital kommunikationsplattform . Har du ett starkt intresse för teknik och medtech och ser du kopplingen mellan marknadsföring och försäljning som tydlig och självklar? Då är det kanske dig vi söker till rollen som Marketing Manager till vårt kontor i Järfälla!

Stockholm Sista ansökningsdag: 31 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Nytt

Assistent till Kilpatrick Townsend

Nu söker vi en driven och engagerad assistent som vill arbeta i en internationell miljö. Kilpatrick Townsend erbjuder en dynamisk och händelserik arbetsplats där tempot stundtals är högt.
Låter det som något för dig?

Stockholm Sista ansökningsdag: 29 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Nytt

Technical Service Coordinator

We are looking for three Technical Service Coordinators to one of our reputable customers in environmental technology. You will be a part of an exciting industry where the company is one of the leading players. The start of the assignment is in October and will last at least six months, with a chance of extension. This is a consulting assignment through Wise Professionals.

Göteborg Sista ansökningsdag: 30 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök