Administratör till givarservice på RESCUE

Stockholm

Vill du vara med och bidra till en bättre värld? Då kan tjänsten som administratör till givarservice på RESCUE vara […]

Sök rollen Senast 17 november, 2019

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Vill du vara med och bidra till en bättre värld? Då kan tjänsten som administratör till givarservice på RESCUE vara något för dig! Detta är ett kortare konsultuppdrag på 4 månader. Startdatum för tjänsten är så snart som möjligt, tjänsten är på heltid med placering i ljusa och fräscha co-working lokaler på Södermalm i Stockholm.

Ditt uppdrag
I rollen som administratör på givarservice blir du ansikte utåt för RESCUE på så vis att du kommunicerar med organisationens givare, främst via telefon och mail men där ditt främsta arbetsverktyg kommer vara CRM-systemet Salesforce.

Du kommer sköta arbetet i organisationens CRM-system – registrera gåvor från privata aktörer, uppdaterar register och se till att betalningar, tackrutiner och feedback hanteras korrekt. Sedan en månad tillbaka har RESCUE funnits i Sverige och består i dag av trepersoner på det aktuella kontoret. Utöver den tillhörigheten kommer du ha mycket kontakt med kollegor från olika kontor, där mycket möten kommer ske per telefon med huvudkontoret i New York och Londonkontoret.

En annan viktig del i ditt arbete kommer vara att samverka med övriga delar av organisationen för att öka effektivitet och utveckling av RESCUE givarservice. Eftersom organisationen ännu är relativt liten i Sverige hjälps alla åt med diverse kontorsgöromål på ett prestigelöst sätt.

Din bakgrund
Vi ser gärna att du har något års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter från ett administrativt serviceyrke sen tidigare, företrädesvis inom givarservice. Som person är du flexibel, social och gillar att umgås och skapa relationer med nya människor. Du är trygg i dig själv och tar gärna initiativ och strävar alltid efter bättre och smartare sätt att utföra arbetet på. Det är även viktigt att du har en god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Service och flexibilitet är en självklarhet för dig och du är bra på att koordinera och kommunicera så att arbetet blir gjort.

Eftersom du kommer att tillhöra en internationell organisation förväntas det att du besitter mycket goda kunskaper i både engelska och svenska, i så väl tal som skrift. Du har mycket god systemvana och har en fallenhet för att snabbt lära dig nya system. Du har god erfarenhet av att arbeta i CRM-system där vi ser det som meriterande att du tidigare har arbetat i Salesforce.

Om RESCUE                                                                                               
RESCUE grundades 1933 på initiativ av Albert Einstein och ger livräddande stöd till människor som flyr från konflikter och naturkatastrofer.

På bara ett år har vi:

·  Gett 16 miljoner människor tillgång till grundläggande hälsovård och mödravård

·  Gett 3,3 miljoner människor tillgång till rent dricksvatten, toaletter och hygien

·  Vaccinerat 364 000 barn och hjälpt 331 000 kvinnor att föda barn

·  Stöttat 11 000 offer för sexuellt våld och mobiliserat 1,2 miljoner människor för att leda förebyggande insatser i sina närområden. 

Vi finns på plats i världens värsta kriser och hjälper flyktingar att överleva, återhämta sig och återuppbygga sina liv. Ge ett bidrag idag och stöd vårt viktiga arbete. Läs gärna mer om RESCUE på: https://se.rescue.org/

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Therese Galvez (therese.galvez@thepace.se) och konsultchef Stina Bylund (stina.bylund@thepace.se). Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sök rollen Senast 17 november, 2019

Kontakta mig för mer information

stina-bylund

Stina Bylund

Konsultchef

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast 17 november, 2019

Sök rollen

Fler lediga jobb

Online Sales Manager/eCommerce till K-Rauta

K-Rautas befinner sig i en stark tillväxt där du kommer få möjlighet att ansvara för det operativa arbetet för att fortsätta förbättra och utveckla K-Rautas E-handel. Som Online Sales Manager kommer du ingå i ett väldigt starkt team inom e-Commerce & Digital där ni tillsammans kommer driva arbetet i att förbättra det digitala mötet för våra kunder.

Stockholm Sista ansökningsdag: 28 november, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Head of ebusiness & marketing till Onninen

Vi söker dig som vill ta ansvar för hela marknadsprocessen med fokus på Inbound marketing men också att stärka varumärket Onninen. Du kommer att jobba i en global miljö med stort utbyte av Onninens övriga länder och centrala resurser inom ägaren Kesko i Finland. Välkommen med din ansökan

Stockholm Sista ansökningsdag: 23 november, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Digital Marknadsförare till Swedol

Har du erfarenhet av att operativt driva marknadsföring för e-handel? Är du sugen på att bygga upp en ny roll och samtidigt leverera resultat? Då kan detta vara precis det du söker. Swedol är i stark tillväxt och söker nu dig som vill vara med och skapa värde för hela Swedol. Vår kultur byggs på driv och hjärta och vi är stolta över vad vi gör. Nu söker vi dig som vill bli en del av oss!

Stockholm Sista ansökningsdag: 25 november, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök