Stockholm Konsultuppdrag

Administratör till ledande investmentbank

Till en ledande global investmentbank söker vi nu en erfaren och vass administratör. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace/Wise Professionals på deltid under 12-18 månader med start omgående. Efter denna period finns det chans till fast anställning hos kund. Du kommer utgå från kundens trevliga kontor i centrala Stockholm.

Ditt uppdrag
Du kommer att supportera kundens Investment Banking-avdelning med varierande administrativa, finansiella och organisatoriska uppgifter. Tanken är att du kommer att jobba halvdagar 9-14.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden är:

  • Fakturahantering
  • Se till att fakturor betalas i tid
  • Ha kontakt med externa leverantörer
  • Överse befintliga kontrakt
  • Inköp av kontorsmaterial samt ansvara för felanmälningar
  • Hantera inventeringslistor för IT-utrustning samt svenska mobilabonnemang
  • Kontakt med IT-avdelningen gällande ny utrustning och IT-problem

Din bakgrund
Vi söker dig som har ett flertal års erfarenhet och stark bakgrund inom administration och redovisning. Mer specifikt söker vi dig som har jobbat med faktureringsprocessen och utlägg. Då detta är en internationell organisation, är ett krav att du kan kommunicera både på svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift. Vi söker även dig som har utmärkta kunskaper inom Office-paketet.

För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, kommunikativ, social, flexibel och har en god förmåga att hantera flera uppgifter parallellt samt hålla deadlines. För att vara framgångsrik i rollen ser vi också att du är välorganiserad, har ett sinne för detaljer samt är duktig på att samarbeta och prioritera. 

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.

Wise Professionals är specialister på hållbar rekrytering och attraktion som arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Nyfiken på att veta mer?
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Caroline de la Motte (caroline.de.la.motte@thepace.se) och konsultchef Emilie Runnegård (emilie.runnegard@thepace.se). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig.

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Förmåner

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal

Ansök nu!

gig ekonomi

Så går det till

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Steg 01

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Steg 02

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Steg 03

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Steg 04

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Steg 05

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Upptäck mer

Fler lediga jobb