Stockholm Konsultuppdrag

Administratör till vår kund i Norrort

Letar du efter nya möjligheter på en dynamisk och kommersiell arbetsplats i ett snabbt växande företag? Sök då den här rollen som administratör!

Nu söker vi en skicklig administratör till vår kund i Kista. Detta är ett konsultuppdrag på sex till nio månader med eventuell chans till förlängning. Uppdraget är på heltid och förväntad start är omgående.

Ditt uppdrag
Som administratör kommer du att arbeta i ett internationellt team med dina närmaste kollegor i Sverige och i USA. Arbetets karaktär kräver dagliga interaktioner med hela organisationen, från lokala säljteam till koncernledningen. Tjänsten kommer innebära en del resor, både nationellt och internationellt. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden i rollen:

  • Assistera teamet inom Legal & Risk Function i den dagliga verksamheten
  • Samordna årliga globala försäkringsuppdateringar, försäkringsärenden och hantera ansökningar och offerter
  • Administrera organisationens riskhanteringsprocess
  • Ansvara för företagsdokumentation och formaliteter, registrering hos företagsmyndigheter och uppdatering av företagsregister
  • Stödja organisationens hantering av patent, varumärken och andra IP-rättigheter
  • Hantera/arkivera skriftliga och elektroniska dokument och juridiska filer
  • Boka rese- och kostnadsrapporter samt granska/verifiera fakturor
  • Implementera och hantera organisationens kontraktshanteringssystem

Din bakgrund
Vi söker dig med några års tidigare erfarenhet som administratör. Vi förväntar oss att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper i Microsoft Office. Du har även god systemvana och gillar att jobba i olika system.

Som person är du duktig på att arbeta självständigt och du gillar att ta dig an nya och utmanande arbetsuppgifter. Du känner dig bekväm med att fatta egna beslut och lösa problem. Du är professionell, ansvarsfull, har hög integritet och tycker om att tänka utanför ramarna. Vidare är du en serviceminded lagspelare med förmåga att skapa och utveckla goda relationer över en multinationell organisation.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Konsultchef Johan Fernström (johan.fernstrom@thepace.se) och Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig.

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Förmåner

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Ansök nu!

Så går det till

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Steg 01

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga cv eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Steg 02

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Du får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Steg 03

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Steg 04

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Steg 05

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Upptäck mer

Fler lediga jobb