Stockholm Konsultuppdrag

Order- och inköpsadministratör till Advania

Är du administrativt lagd och är intresserad av att förstå helheten? Är du även serviceminded och självgående? Nu söker vi en order- och inköpsadministratör till Advania – varmt välkommen med din ansökan!

Till Advania söker vi nu en order- och inköpsadministratör. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på heltid med start omgående och sex månader framåt. Efter avslutat konsultuppdrag finns möjlighet till förlängning alternativt anställning direkt hos kunden. Du kommer utgå från kontoret i Årstadal, nära Liljeholmens tunnelbanestation, där företaget sitter i fräscha och stora kontorslandskap.

Ditt uppdrag
Som order- och inköpsadministratör ligger ditt fokus på arbete med företagets webbshop samt inköp av IT-produkter. Du bevakar leveranser och en stor det av kommunikationen med externa parter sker via telefon och mail. På Advania tillhör du ett team på 14 personer där det finns en härlig teamkänsla. Du förväntas arbeta självständigt i din roll och med anledning av det söker vi dig som har erfarenhet av en liknande roll inom administration.

Din bakgrund
Vi söker dig med erfarenhet från en administrativ roll, helst med fokus på inköp- och/eller orderhantering. Det är meriterande om du tidigare arbetat med webbshop/portal och har du dessutom arbetat inom IT-branschen kan detta uppdrag vara extra intressant för dig!

Förutom ovanstående kunskaper och erfarenheter lägger vi stor vikt vid att du är en serviceinriktad person med en positiv och trevlig inställning. Du kommunicerar oklanderligt med såväl interna kollegor som externa leverantörer och ingen uppgift är för liten för dig. För att trivas i rollen som order- och inköpsadministratör ser vi att du behöver vara självgående, stresstålig och strukturerad även under arbetstoppar när det är mycket att göra. Du utför dina arbetsuppgifter med stor noggrannhet, god prioritering och tummar inte på kvalitet i leveransen.

Om Advania
Advania är ett nordiskt IT-företag verksamt på 29 platser i Sverige, Island, Norge, Finland och Danmark. Advanias uppdrag är att hjälpa sina kunder att arbeta smart och med genomtänkta IT-lösningar för att förenkla deras vardag. Läs gärna mer om Advania och deras kultur och värderingar här.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.

Wise Professionals är specialister på hållbar rekrytering och attraktion som arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.

Nyfiken på att veta mer?
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Emma Holster (emma.holster@thepace.se) och konsultchef Johan Fernström (johan.fernström@thepace.se). Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig.

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Förmåner

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal

Ansök nu!

Så går det till

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Steg 01

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga cv eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Steg 02

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Du får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Steg 03

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Steg 04

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Steg 05

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Upptäck mer

Fler lediga jobb