Stockholm Rekrytering

Vi söker en administrativt ansvarig till företag inom Retail och e-handel

Nu söker vi dig som gillar administration, brinner för service och som vill vara navet i ett spännande bolag innanför tullarna. Vi letar efter dig som är självgående, ansvarstagande och proaktiv.

Företaget erbjuder, förutom spännande produkter, även väldigt trevliga kollegor och en välkomnande kultur.

Rollen
I rollen som Administrativt ansvarig har du en central position på företaget. Ditt kontaktnät är brett och du samarbetar bland annat med företagsledning, styrelse, leverantörer och övriga kollegor på kontoret i Stockholm och du har även ansvar för ett par mindre kontor utanför Stockholm.

Rollen har en bred spännvidd och innehåller både komplexa administrativa uppgifter och en del mer serviceorienterade uppgifter och här kommer ett axplock av vad som ingår i rollen:

  • Ansvarig för upphandling av indirekta varor och tjänster för samtliga kontor och butiker i Sverige
  • Ansvarig för att miljön på kontoren passar det moderna arbetslivet och är välkomnande för medarbetare och besökare
  • Bokning och förberedelser av styrelsemöten och övriga förekommande möten
  • Ansvarig för upprätthållande av avtalsregister samt ansvarig för arkivering av bolagsformalia
  • I nära samarbete med kommunikationsansvarig hantera viss del av bolagets interninformation
  • Arrangera företagsgemensamma evenemang som till exempel konferenser och sociala evenemang
  • Ansvarig för dialog med extern reception samt hantering av den interna postgången
  • Agera administrativt stöd till VD/Ledningsgrupp och styrelseordförande

Vem är du?
Vi söker dig som har arbetat i en liknande roll i minst fem år och kanske har du tidigare varit Kontorschef/Office Manager, Projektledare, administratör eller liknande. Det viktiga är att du känner dig trygg i att ansvara för administrationen, den dagliga driften och utvecklingen av flera kontor. Erfarenhet av förhandling/upphandling är ett krav.

Vi ser gärna att du även har erfarenhet från att projektleda events, att du är väl förtrogen med vanligt förekommande IT-verktyg och flytande i svenska och engelska.

Som person vill vi att du har hög integritet och att du gillar att driva arbetsuppgifter självständigt även om du också uppskattar ett gott samarbete med dina kollegor. För oss är det även viktigt att du har professionell framtoning, att du är prestigelös och serviceinriktad.

Nyfiken på att veta mer?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.thepace.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Varmt välkommen med din ansökan!

Förmåner

  • Friskvård
  • Förtroendearbetstid
  • Kollektivavtal
  • Personalrabatt

Ansök nu!

rekryteringsannonser

Så går det till

Vår rekryteringsprocess

Steg 01

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga cv eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering fri från fördomar och magkänsla för att säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Steg 02

Urval och tester

Vi ser till kompetens och potential vilket innebär att du får genomföra arbetspsykologiska tester innan vi tittar på ditt CV. Vi vill nämligen samla in så mycket fakta som möjligt om dig för att kunna göra den bästa matchningen mot kravprofilen. Alla kandidater får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Steg 03

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Steg 04

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Steg 05

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter en månad och efter fem månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Upptäck mer

Fler lediga jobb