Stockholm Rekrytering

Nu söker vi en Office Manager till CapMan

Nu söker vi dig som vill arbeta som Office Manager på ett spännande och prestigelöst bolag med drivna kollegor. Vi erbjuder en dynamisk och härlig kultur där rollen som Office Manager är hjärtat i verksamheten.
Söker du en bred roll med mycket kontaktytor på ett framåtlutat företag?
Är du en person som tycker att medarbetar – och kundupplevelsen är viktig? Har du ett genuint intresse av att bygga en riktigt bra arbetsplats? Då kan rollen som Office Manager på CapMan passa dig som handen i handsken.

Hur ser en vanlig dag ut?
Rollen är en mycket omtyckt nyckelspelare på företaget med varierade arbetsuppgifter. Vanligt förekommande är: 

  • Ansvara för den dagliga driften på kontoret – besökare, konferensrum, kök, post, bud etc
  • Inköpsansvarig gällande kontorstjänster, förbrukningsmaterial och inventarier
  • HR-administration – preboarding, onboarding och offboarding av medarbetare samt vara behjälplig vid rekrytering
  • Avtalshantering, uppföljning och leverantörsanvarig
  • Ansvarig gällande beställning av IT-utrustning, telefoni etc
  • Supportera vid övriga administrativa delar som mötesbokningar och kalenderhantering
  • Godkänna fakturor
  • Vara delaktig i events och övriga projekt

Rollen rapporterar till Head of People and Culture som sitter i Finland.

Vem söker vi?
Vi söker dig som arbetat i en liknande roll under 3-5 år. Kanske i en roll som Office Manager eller Office Assistant. Vi ser gärna att du har projektledarerfarenhet, att du arbetat på ett internationellt företag och att du är van att prata både svenska och engelska.

För att du ska trivas i rollen så ser vi att du är trygg i att ta ansvar för den dagliga driften på ett kontor. Vi vill att du är serviceminded och fungerar som en ”Go to-person” som både anställda och kunder gärna vänder sig till vid behov.

Vi ser att du är självständig, kommunikativ, duktig på att prioritera och en teamspelare som gillar att skapa trivsel på kontoret. Du är också en van användare av hela Officepaketet

Vilka är CapMan?
CapMan is a leading Nordic private asset expert with an active approach to value creation. We offer a wide selection of investment products and services. As one of the Nordic private equity pioneers, we have developed hundreds of companies and real estate assets and created substantial value in these businesses and assets over the past 30 years. With over €3 billion in assets under management, our objective is to provide attractive returns and innovative solutions to investors. We have a broad presence in the unlisted market through our local and specialised teams.

Our investment strategies cover Private Equity, Real Estate and Infra. We also have a growing service business that includes procurement services, wealth management, and analysis, reporting and back office services. Altogether, CapMan employs 150 people in Helsinki, Stockholm, Copenhagen, Oslo, London and Luxembourg. We are a public company listed on Nasdaq Helsinki since 2001 and a signatory of the UN Principles for Responsible Investment (PRI) since 2012. For more information, please see www.capman.com

Nyfiken på att veta mer?
CapMan sitter i fina lokaler på Stureplan 13. I den här rekryteringen samarbetar vi med The Pace/Wise Professionals.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

 

 

Förmåner

  • Friskvård
  • Förtroendearbetstid
  • Föräldralön
  • Karriärmöjligheter

Ansök nu!

rekryteringsannonser

Så går det till

Vår rekryteringsprocess

Steg 01

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga cv eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering fri från fördomar och magkänsla för att säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Steg 02

Urval och tester

Vi ser till kompetens och potential vilket innebär att du får genomföra arbetspsykologiska tester innan vi tittar på ditt CV. Vi vill nämligen samla in så mycket fakta som möjligt om dig för att kunna göra den bästa matchningen mot kravprofilen. Alla kandidater får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Steg 03

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Steg 04

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Steg 05

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter en månad och efter fem månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Upptäck mer

Fler lediga jobb