Stockholm Rekrytering

Nu söker vi en serviceinriktad superstar till rollen som Office Coordinator

Nu söker vi dig som vill arbeta i en central roll på en familjär och trevlig advokatbyrå som funnits i över 30 år. Är du en person som alltid gör det där lilla extra för att få både medarbetare och besökare att känna sig välkomna? Är du en person som vill ansvara för hela kontoret och se till så att allt är sådär smidigt, gemytligt och härligt som man vill att det ska vara på en riktigt bra arbetsplats?

Nu söker vi dig som vill glänsa i rollen som Office Coordinator på Insulander Lindh Advokatbyrå.

Hur skulle dina dagar se ut:
I rollen som Office Coordinator är det du som ser till att kontoret flyter på så smidigt som möjligt. Du är ansiktet utåt och den första kontakten för både medarbetare och besökare. Rollen är bred och dina dagar kommer att variera. Nedan följer exempel på arbetsuppgifter: Exempel på arbetsuppgifter:

  • Ta emot besökare
  • Svara i telefon
  • Posthantering
  • Kalenderhantering, boka möten, förbereda interna och externa möten
  • Resebokningar
  • Jävskontroll i klientprogrammet Kleos
  • Upprätta och scanna fakturor, betala räkningar
  • Ta fram / sammanställa presentationer mm
  • Inköp av kontorsmaterial
  • Beställa lunch/fika
  • Säkerställa att kontorsytorna håller en hög standard
  • Ansvara för den dagliga driften

Vem söker vi?
För att bli framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll under ett par år. Kanske har du arbetat som receptionist, administratör, Office Manager eller liknande. 

Det absolut viktigaste är din personlighet och vi ser att du har en egen inre drivkraft att få saker gjorda och du är välkomnande och varm i din framtoning. Du tycker om kontakten med människor i olika livssituationer och att få dem att känna sig hörda och professionellt emottagna. Du har ett öga för detaljer och service i världsklass är en självklarhet för dig, precis som integritet och att kunna hantera olika arbetsuppgifter parallellt.

Din prestigelöshet gör att du trivs bra i en bred roll där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag. Vidare så är du en skicklig kommunikatör på svenska och engelska samt har mycket goda kunskaper inom Office 365. Har du arbetat med någon typ av ekonomiuppgifter tidigare eller pratar du tyska så är det ett plus.

Om Insulander Lindh Advokatbyrå
Insulander Lindh Advokatbyrå har funnits i mer än 30 år och är en humanjuridisk advokatbyrå specialiserad på familjerätt, brottmål samt internationell privaträtt. Vår byrå kännetecknas av sitt stora engagemang och genuina intresse för privatpersoners rätt och rättigheter. Vår styrka bygger på vår specialistkompetens efter många års erfarenhet samt en mycket stor processvana. På kontoret i Stockholm arbetar 10 st personer som delägare, advokater och jurister.

Nyfiken på att veta mer?
Rollen är en tillsvidaretjänst och arbetstiderna är måndag – fredag, 9:00-17:00. Insulander Lindh Advokatbyrå sitter i fina lokaler på Riddargatan 19.
I den här rekryteringen samarbetar Insulander Lindh Advokatbyrå med The Pace/Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck, christina.stenbeck@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Förmåner

  • Friskvård
  • Privat sjukförsäkring

Ansök nu!

rekryteringsannonser

Så går det till

Vår rekryteringsprocess

Steg 01

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga cv eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering fri från fördomar och magkänsla för att säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Steg 02

Urval och tester

Vi ser till kompetens och potential vilket innebär att du får genomföra arbetspsykologiska tester innan vi tittar på ditt CV. Vi vill nämligen samla in så mycket fakta som möjligt om dig för att kunna göra den bästa matchningen mot kravprofilen. Alla kandidater får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Steg 03

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Steg 04

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Steg 05

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter en månad och efter fem månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Upptäck mer

Fler lediga jobb