Affärsenhetschef till First Office, Klövern

Stockholm Rekrytering

Vi vill att fler ska älska att gå till jobbet på måndagsmorgon!
Därför skapar vi varje dag Sveriges bästa arbetsplatser där människor trivs och verkar.
Nu söker vi någon som vill förändra morgonkänslan för tusentals människor!
First Office är redan idag Sveriges största kontorshotell
-men-
Vi vill växa ännu mer de närmaste åren.
Därför söker vi någon som kan inspirera, leda och bygga vårt team.
Är det du?

Sök rollen Senast 29 oktober, 2019

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Som Affärsenhetschef för First Office får du ansvar för Sveriges största kontorshotellsaktör, First Office. First Office, som är en del av fastighetsbolaget Klövern, äger och driver 62 kontorshotell på totalt över 40 000 kvadratmeter i tolv städer. Klövern är ett börsnoterat fastighetsbolag med inriktning på kommersiella fastigheter. Planen är att inom de närmaste åren expandera tjänsteutbudet likväl som antal anläggningar för First Office. Som Affärsenhetschef kommer du därför främst ansvara för att bygga upp en ny serviceorganisation med starkt kundfokus och ett team som kan leverera enligt beslutad strategi och uppsatta mål. Du rapporterar till Klöverns Chef för Konceptutveckling i Klövern. Placeringsort är Stockholm.

firstoffice.se kan du läsa mer om First Office. 

Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter:

  • Leda och bygga upp organisationen med budget- och personalansvar för ca 10–20 personer
  • Fokus på kundnöjdhet, försäljning och marknadsföring
  • Rekrytera och effektivt leda en decentraliserad serviceorganisation
  • Månadsvis rapportering av resultat och prestation
  • Vara uppdaterad och hålla sig à jour med branschutvecklingen inklusive omvärldsbevakning och trendspaning för att hitta nya affärsmöjligheter
  • Representera affärsområdet i det dagliga arbetet vid relevanta forum

Trolig bakgrund för att trivas hos oss?         

För att lyckas i rollen har du en dokumenterad och gedigen erfarenhet av liknande chefstjänst inom servicebranschen eller närliggande. Vi betonar vikten av erfarenhet och kompetens av att leda en stor serviceorganisation, inom exempelvis Hotell eller Retail.

Du har en relevant högskoleutbildning och din svenska och engelska är på en hög nivå såväl muntligt som skriftligt.

För dig är det en självklarhet att arbeta och mätas mot nyckeltal/KPI:er som Nöjd Kund Index, uthyrningsgrad och medarbetarundersökningar.

Som person…

  • har du ett naturligt driv och får saker att hända.
  • är du van att arbeta hårt och ser inget som omöjligt
  • är du strukturerad och bra på att organisera ditt arbete
  • är du en självklar ledare med resultatfokus
  • är du närvarande och inspirerar dina medarbetare till fortsatta framgångar

Ansökan

I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jan Rosing på jan.rosing@wise.se eller 076-620 29 52. Vi ser fram emot din ansökan snarast via wise.se dock senast den 29 oktober 2019. Urval påbörjas omgående då tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail.

Sök rollen Senast 29 oktober, 2019

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Kontakta mig för mer information

Jan Rosing

Jan Rosing

Senior rekryteringskonsult

Sök rollen!

Vi behöver få in din ansökan senast 29 oktober, 2019

Sök rollen

Fler lediga jobb

Nytt

Marketing Manager till Perimed

Vi söker dig som vill vara med att bygga upp vår digitala närvaro globalt. Vi är ett traditionellt medtechbolag som behöver din hjälp med skapa en modern och träffsäker digital kommunikationsplattform . Har du ett starkt intresse för teknik och medtech och ser du kopplingen mellan marknadsföring och försäljning som tydlig och självklar? Då är det kanske dig vi söker till rollen som Marketing Manager till vårt kontor i Järfälla!

Stockholm Sista ansökningsdag: 31 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Nytt

Assistent till Kilpatrick Townsend

Nu söker vi en driven och engagerad assistent som vill arbeta i en internationell miljö. Kilpatrick Townsend erbjuder en dynamisk och händelserik arbetsplats där tempot stundtals är högt.
Låter det som något för dig?

Stockholm Sista ansökningsdag: 29 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök

Nytt

Technical Service Coordinator

We are looking for three Technical Service Coordinators to one of our reputable customers in environmental technology. You will be a part of an exciting industry where the company is one of the leading players. The start of the assignment is in October and will last at least six months, with a chance of extension. This is a consulting assignment through Wise Professionals.

Göteborg Sista ansökningsdag: 30 oktober, 2019 Tipsa en vän

Läs mer & ansök