Stockholm

Receptionist/Ekonomiassistent, konsultuppdrag 6 månader

Bred roll för den som tycker om service och ekonomi!

Till en av våra uppdragsgivare söker vi just nu en receptionist/ekonomiassistent. Rollen är placerad i receptionen där fördelningen är 25% receptionistrelaterade arbetsuppgifter och 75 % ekonomiassistentrelaterade arbetsuppgifter. Vår uppdragsgivare med säte i Sollentuna, är ett väletablerat varumärke och ett av världens ledande inom sin nisch. Tjänsten ska tillsättas så snart vi hittar rätt person. Uppdragslängden är minst sex månader med möjlighet till förlängning, arbetstiden är heltid. Då tjänsten gärna får starta innan sommarperioden vill vi flagga för att du kommer att ges möjlighet till semester om så önskas.

Arbetsuppgifterna innefattar:

• Öppna / stänga telefonväxeln

• Hantera inkommande kundsamtal samt posthantering

• Inköp av kontorsmateriel, hygienprodukter, kaffe och frukt

• Håller ordning på representationslokalerna

• Bistår med att boka lokaler

• Skriva ut/sortera- och posta dagens kundfakturor

• Bokföring i SAP

• Återrapportering av bankfil

• Distribuerar email från infomejlen till berörda avdelningar

• Hantera reseräkningar (kontroll, kontering och utbetalning)

• Hantera lunchkassan

• Avtalshantering

• Fylla i kontoansökan och ta kreditupplysning på nya leverantörer

• Utbetalningar

• Övriga vanligt förekommande uppgifter

För detta uppdrag är vi på jakt efter dig som arbetat som receptionist eller med administration tidigare och nu vill ta klivet mot ekonomi. Kanske har du studerat ekonomi och nu är redo att axla en ekonomiassistentroll?

Som person är du serviceinriktad, noggrann och ödmjuk. Vi ser gärna att du har en god kommunikativ förmåga då du kommer att ha kontakt med både interna och externa medarbetare.

Hoppas att vi väckt ditt intresse och att du nu känner dig intresserad av att visa intresse för tjänsten. Du får gärna ringa mig Iren Sayar om du har några frågor om tjänsten, jag nås på tfn 073-521 65 53.

När du blir en av oss

Som konsult hos EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Sök idag!

För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan.

Varmt välkommen att söka!

Ansök nu!

tjänstepension

Så går det till

Vår process

Steg 01

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga cv eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Steg 02

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Du får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Steg 03

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Steg 04

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Steg 05

Uppföljning

Vi följer upp för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Upptäck mer

Fler lediga jobb