Stockholm Konsultuppdrag, Rekrytering

Financial Administrator till Kreab Worldwide

Är du en driven ekonom som älskar att lära dig nya saker och som brinner för att hitta smartare och mer effektiva arbetssätt? Kreab Worldwide är ett bolag i tillväxt som utöver huvudkontoret i Stockholm numera har 24 kontor runt om i världen. Här erbjuds du möjlighet till utvecklande arbetsuppgifter och du får bli del av ett internationellt företag. Kom och väx med Kreab Worldwide!

Detta är ett konsultuppdrag via EQonomy med avsikt och mycket goda förutsättningar till att bli tillsvidareanställd hos Kreab Worldwide efter 6 månader.

Ditt uppdrag:

I rollen som Financial Administrator kommer du arbeta med Kreab Worldwide och dess bolag runt om i världen där du kommer ansvara för det löpande ekonomiarbetet allt från löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, moms, bokslut samt månadsrapportering. Du sköter även löneadministration och projektleder interna projekt. Du blir du en del av ett kompetent och drivet team om 5 personer. Du kommer arbeta nära och rapporterar till Global Finance Director och CFO. Din arbetsplats blir på huvudkontoret i centrala Stockholm möjlighet till hybridarbete finns i viss utsträckning.

Vem är du?

För att lyckas i rollen ser vi att du har arbetat med redovisning i några år. Du har förmodligen en ekonomisk utbildning i grunden. Du har mycket goda kunskaper i Excel. Har du dessutom erfarenhet från Power BI är det start meriterande.

Som person är du noggrann, initiativtagande och lösningsorienterad med hög integritet. Du gillar en social och internationell miljö där du får agera serviceinriktat varje dag! 

Om Kreab

Kreab är en global kommunikationsrådgivare med 400 medarbetare i 25 länder. Vi är experter på finansiell kommunikation, företagskommunikation och Public Afffairs. Våra kunder är allt från privata företag till myndigheter och organisationer. Huvudkontoret är beläget i Stockholm city.

Ansökan

Vi vill uppmärksamma dig på att med anledning av semestertider kommer återkoppling och urval att ske tidigast den 8:e augusti. Tack för ditt tålamod!

Du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på eqonomy.se och du får då svara på några korta frågor – vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Iren Sayar på iren.sayar@eqonomy.se

Hjärtligt välkommen med din ansökan!

Förmåner

  • Karriärmöjligheter
  • Kollektivavtal

Ansök nu!

Så går det till

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Steg 01

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga cv eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Steg 02

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Du får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Steg 03

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Steg 04

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Steg 05

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Upptäck mer

Fler lediga jobb