En glädjespridande Office Manager till ElinderSten Arkitekter

Tillsatt

Stockholm Heltid Konsultuppdrag

Vill du ha roligt på jobbet samt trivs med att strukturera din omgivning? Sök då denna tjänsten!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Flexibla arbetstider
  • Friskvård

Till ElinderSten Arkitekter söker vi nu en till Office Manager. Detta är till en början ett konsultuppdrag via The Pace som sträcker sig fram till september, för rätt person finns det goda chanser till fast anställning hos ElinderSten efter denna period. Det är önskad start i slutet på maj/1 juni och ElinderSten sitter i mycket härliga lokaler på Kungsgatan 32.

ElinderSten
”Är en fantastisk arbetsplats med högt i tak där medarbetarna och gemenskap står i fokus, och där man får rum att växa och välja vägar. Genom vår agila organisation och våra kompetensforum blir samtliga delaktiga i företagets framgång och utveckling. Vi har gemensamma aktiviteter, AWs, event, och åker på studieresor årligen som svetsar oss samman.”

Ditt uppdrag
ElinderSten är ett ungt och framgångsrikt arkitektkontor inom detaljhandel som består av 34 engagerade medarbetare där du som Office Manager kommer ha det övergripande ansvaret för ekonomi, drift och administration på kontoret tillsammans med ditt team. Du kommer arbeta i en mycket varierande roll och har ett nära samarbete med företagets andra Office Manager och Koordinator. Det är du som ser till att det är en trivsam arbetsmiljö där såväl kollegor och besökare vill vara, det är viktigt att du växer och blir en sann kulturbärare på företaget. När det hålls event och aktiviteter är det du som har ansvar över planering, beställningar och inköp. Du leder även koordinatorn som operativt genomför dessa och ordnar gemensamma frukostar varje vecka på kontoret. Exempel på andra arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:

  • Ta emot och ta hand om ElinderStens kunder och gäster
  • Ekonomiuppgifter i form av kundfakturering, leverantörsfakturor och avtalshantering.
  • Mycket ad hoc-uppgifter från VD, medarbetare i samarbete med den andra Office Managern.
  • Analys, strategi och stödfunktion kring företagsfrågor till VD och ledning.
  • Övrig administration av resor, projekt och ekonomi vid behov
  • Kontakt med revisorer och myndigheter
  • Planera agenda och förbereda inför möten samt organisera och arrangera olika konferenser och events.
  • On- och Offboarding
  • Arbeta med att uppdatera och kommunicera intern information inom företaget genom att paketera och skapa presentationer i PowerPoint.
  • Sätta nya rutiner och processer

Office Manager – sekundära sysslor med ansvar för koordinator som utför operativt.

  •          Ansvara för att lokaler, kök och mötesrum alltid ser representativa och iordningställda ut
  •          Svara i telefon och posthantering
  •          Inköp av kontorsmaterial samt fotografering av nyanställda
  •          Underhållning av sociala medier samt uppdatering av företagets webbsida
  •          Kontorsservice, inköp av dagligvaror, kundluncher och fixa kaffe och lunch vid önskemål etc.
  •          Konferensvärd/värdinna och arrangera konferensmöten via Skype.
  •          Skapa struktur i skåp, förråd och skafferi.

Din bakgrund
Tillsammans med företagets Office Manager ska du se till att kontoret fungerar superbra och skapar tillsammans en trivsam miljö. Det är därför viktigt att du är energifull, vill vara framför vågen och har ett driv att vilja ge bra service och skapa härlig gemenskap. Det är extra roligt om du har egna idéer och kreativt tänkande för att göra processer och kontorets kärna ännu bättre.

Vi söker dig som älskar att ha roligt men också dig som gillar att skapa struktur och ordning för din omgivning. För att axla rollen har du arbetat i en koordinerande och serviceinriktad roll tidigare, gärna inom kontor. Du är flexibel i ditt arbetssätt, har detaljseende, är proaktiv samt gillar att få vara med och utveckla samt påverka din arbetsplats.Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Office365 och har erfarenhet av ekonomiska uppgifter. Det är meriterande att ha en högskoleutbildning inom relevant område eller om du har intresse för foto, design/inredning eller teknik är det ett stort plus.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Clara Forsberg (clara.forsberg@thepace.se) och konsultchef Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Video Content Producer till Wise Professionals

Som Video Content Producer hos Wise Professionals kommer du redan första dagen svepas med i en företagskultur där allt är möjligt. Där film är en självklar del i vardagen och där dina idéer blir verklighet. Vi är redan nyfikna på vem du är som filmskapare och vill att du ska ha den roligaste tiden i din karriär hos oss. Är du redo att kavla upp ärmarna och ta fram film som får oss att både tappa andan och hakan?

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Nu söker vi en analytisk kundrådgivare till 2Secure

Du erbjuds en dynamisk roll på ett branschledande företag där du tillsammans med ditt team bidrar till ett tryggare samhälle. Trivs du i kundmötet, är duktig på analys, är konsultativ och rådgivande, då kan det här vara rollen för dig!

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Scandinavian HR Manager till CERTEGO

CERTEGO har anor från industriell låsverksamhet som startades redan för 150 år sedan. Vi tillhör koncernen ASSA ABLOY och vägen fram till dagens högteknologiska företag har kantats av ett stort antal bolagsfusioner och förvärv över hela Norden.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Landets bästa rekryteringschef till ICA

Nu går startskottet för uppbyggnaden av inget mindre än landets bästa rekryteringsteam! Du som rekryteringschef kommer forma och leda funktionen med några av Sveriges bästa rekryterare i en roll där du förväntas göra enorm skillnad.
“Det här kan på allvar vara det roligaste jobb du kan ha ” Så säger Åsa Daxberg som blir din närmaste chef i denna roll. Och vi, Maria och Johanna från Wise som ansvarar för denna rekrytering, kan inte annat än att hålla med.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Senior rekryterare till ICA – också landets bästa

Som tidigare utannonserats bygger ICA landets bästa rekryteringsteam! Du som senior rekryterare kommer tillsammans med landets bästa rekryteringschef vara med från början och bygga ett team som förväntas göra stor skillnad.
“Det här är också det roligaste jobb du kan ha ” säger Åsa Daxberg som blir din chefs närmaste chef. Och vi, Maria och Johanna från Wise, som ansvarar för även denna rekrytering, kan inte annat än att hålla med…. Den här gången också!

Stockholm

Läs mer