

Hitta rätt kompetens för ditt företag
Arbetet som löneassistent kräver inte bara engagemang, drivkraft och grundläggande kompetens, dessutom krävs viss bredd och fördjupad kunskap kring arbetsrättsliga lagar och fackliga avtal, något som kan se olika ut från arbetsplats till arbetsplats. Vi hjälper dig hitta en löneassistent med rätt kompetens för just ditt företag. För att följa med i utvecklingen ser vi på Wise Professionals till att löpande bygga vidare våra nätverk och hålla oss uppdaterade om det senaste inom lön och HR. Faktum är att lön är en av de branscher som vi har valt att specialisera oss inom och där vi ser stort behov av kompetent arbetskraft. Vi strävar efter att förstå nuläge och ambitioner hos de vi samarbetar med. Genom att förstå dina utmaningar och mål kan vi bättre matcha dig med en passande kandidat eller konsult. På samma sätt är det en stor fördel att förstå konsulter och kandidater för att ni ska trivas med varandra.

Hitta en löneassistent som matchar ditt företag
Vi har kontakt med löneassistenter med olika erfarenheter, utbildning, styrkor, drömmar och visioner. Oavsett om du är ute efter en tillfällig lösning eller en varaktig rekrytering finns en löneassistent som kommer passa hos dig. Arbetet för att hitta er nya medarbetaren tar vi hand om. Utöver vårt nätverk tar vi hjälp av olika kanaler och jobbannonsplattformar. En rekrytering av löneassistent med oss startar med att vi formar en kravprofil tillsammans med dig. I den blir det tydligt vad du är ute efter hos din nya medarbetare. Därefter påbörjas rekryteringsprocessen. Vi utgår från kompetens när vi genomför objektiva bedömningar av dina kandidater. Att leverera kvalitet snarare än kvantitet är vår utgångspunkt. Du möter de som passar allra bäst för jobbet utifrån kravprofilen. Därefter sker nyanställning eller starten på ett nytt uppdrag. Hör av dig till oss för en öppen diskussion om rekrytering av löneassistenter.

Let’s talk!
Använd nedan formulär så återkommer vi inom kort!