

Vi tar hand om rekryteringen av HR-assistenter till företag
Att vara flexibel, serviceinriktad, strukturerad och skarp på administration är bra egenskaper att ha som HR-assistent. HR-assistenten som fungerar som ett stöd för personalchefen på företaget. Ingen dag är den andra lik för en HR-assistent, som kan hantera rekryteringar likaväl som arbetsmiljöarbete och saker som rör löner.
För att ta sig an en roll som handlar om att möta människor krävs god kommunikationsförmåga. Både för att sätta sig in de anställdas situation och för att snabbt bilda sig en uppfattning om kandidater under en rekryteringsprocess. Dessutom ska HR-assistenten vara bra på personaladministration, arbetsrätt och ekonomi. Men vad som gör en bra HR-assistent är inte hugget i sten. Det beror till stor del på var rollen innebär på just ditt företag.

HR-assistent som passar din organisation
Vi tar hand om rekryteringen av HR-assistenter till företag, statliga organisationer, kommuner och andra sorters organisationer. Efter att du har tagit kontakt med oss bestämmer vi tid för att gemensamt slå oss ned och skapa en kravprofil. Den fungerar som en riktlinje för oss när vi söker kandidater så att vi hittar någon som passar just dina önskemål. Arbetet leder sedan fram till att du får träffa de kandidater som vi har handplockat. Vi finns redo att ta oss an ditt uppdrag på flera orter i Sverige: Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund med omnejd. Tveka inte att höra av dig till oss så ser vi till att hitta rätt HR-assistent till ditt företag.

Let’s talk!
Använd nedan formulär så återkommer vi inom kort!