Nu söker vi en Office Coordinator till Gränges

Tillsatt

Stockholm Heltid Rekrytering

Nu söker vi en Office Coordinator till huvudkontoret i Stockholm. Du erbjuds en roll där kärnvärden som handlingskraftig, engagerad, tillgänglig och innovativ genomsyrar organisationen.
Är det kärnvärden som du kan identifiera dig med? Då är det en bra idé att läsa vidare.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Kollektivavtal
  • Privat sjukförsäkring

Om Gränges:
Gränges är en ledande global leverantör av aluminiumprodukter för värmeväxlare och andra nischmarknader. Gränges är världsledande med en marknadsandel på cirka 20%.

Företaget utvecklar, producerar och marknadsför avancerade material som förbättrar effektiviteten i kundtillverkningsprocessen och prestandan hos slutprodukterna. Bolagets geografiska marknader är Europa, Asien och Nordamerika. Dess produktionsanläggningar är belägna i Sverige, Kina och USA och har en sammanlagd årlig kapacitet på 400 000 ton. Gränges har cirka 1 500 anställda och en omsättning på över 10 miljarder kronor. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm.

Rollen:
Du blir Gränges ansikte utåt och du erbjuds en viktig och central roll på ett kontor där alla är drivna och initiativtagande. Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande ansvarsområden är:

  • Ta emot gäster

  • Växeln, (inte svara i telefon utan uppdatera kontaktlistor etc)

  • Bokningar av konferensrum i Outlook

  • Allmänna kontorsytor

  • Datorer och mobiler

  • Boka resor till ledningsgruppen

  • Hantera reseräkningar

  • Beställa kontorsmaterial

  • Kontakt med fastighetsägare

  • Arkivera avtal, vara bolagsjurist behjälplig

  • Hantera post och bud

  • Beställa mat, frukost, lunch eller dylikt

Din profil:
Vi söker dig som är en erfaren Office Coordinator som är serviceminded, tar initiativ och är prestigelös. Du är duktig på att prioritera, kan hantera många olika uppgifter samtidigt och du har hög integritet.

Du har ögat för detaljer och du är duktig på att kommunicera. Du känner dig trygg i en internationell miljö där tempot är högt, dynamiskt, innovativt, prestationsdrivet och tillväxtfokuserad.

Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och pratar du ytterligare språk är det meriterande. Du är trygg i hela Officepaketet och har du ett intresse för IT är det ett stort plus.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar Gränges med The Pace/Wise Professionals.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Arbetstiden är mellan 08:00-17:00.

På huvudkontoret i Stockholm arbetar ca 30 personer och kontoret ligger på Humlegårdsgatan 19 A men i december flyttar kontoret till nyrenoverade lokaler på Linnégatan 18.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se eller 0766- 20 29 10. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering fri från fördomar och magkänsla för att säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Urval/Tester

Vi ser till kompetens och arbetspotential vilket innebär att du som kandidat får genomföra arbetspsykologiska tester tidigt i processen. Vi vill nämligen samla in så mycket fakta som möjligt för att kunna göra den bästa matchningen på kravprofilen. Alla kandidater får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Communication & PR Manager

Adapteo skapar flexibla och anpassningsbara byggnader för ett mer hållbart och tillgängligt samhälle. Nu söker vi dig som vill ta en aktiv roll som Communication & PR Manager i uppbyggnaden av ett nytt varumärke!

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer

Tillsatt

Content Manager till ICA-handlarnas Förbund

Vill du jobba kreativt och affärsmässigt med innehåll, digitala strategier, målgrupps- och kanalanalyser för att nå ut till våra målgrupper – Sveriges ICA-handlare och intressenter i omvärlden? Är du en skicklig redaktör med god känsla för att strukturera, skapa och producera innehåll som väcker intresse och engagemang? Då ska du ta chansen att söka en nyinrättad och rolig tjänst som Content Manager hos ICA-handlarnas Förbund.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer