Administratör till Wise Consulting

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Vill du arbeta med Sveriges HR-elit i ett tillväxtföretag där du får vara med och påverka?
Trivs du i en kultur som är prestigelös, generös och där teamwork är det absolut viktigaste?
Då kan den här rollen verkligen passa dig!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Om Wise Consulting
Wise Consulting är nordens ledande konsultföretag inom HR. Vi förbättrar framtiden för företag, organisationer och människor. Med passionerade och affärsdrivna konsulter inom HR, ledarskapsutveckling och förändringsarbete skapar vi framgång för våra kunder. Vi får människor och företag att växa och drivs av övertygelsen att vi gör varandra bättre. Vi grundades 2001 och har sedan starten växt organiskt, vi är idag ca 100 anställda och vi har lika många samarbetspartners. Ca 60 av oss arbetar i Stockholm. Vi har kontor i Sverige, Danmark och Finland samt erbjuder tjänster även i Norge via samarbetspartner. Läs gärna mer på www.wiseconsulting.se

Rollen
Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande är:

  • Administration i MillTime och Cinode (registrera nya konsulter, nya uppdrag)

  • Administration i EdgeHR (registrera nya konsulter)

  • Ansvara för fakturering

  • Superuser och ansvarig för utveckling av användandet i MillTime och Cinode

  • Sakgranska konsulternas fakturor

  • Uppdatera beläggningsrapporter

  • Ta fram statistik

Om dig
Vi söker en riktigt vass administratör som ser fram emot och trivs i att befinna sig i företagets hjärta. Du är den som ser till att våra flöden och processer fungerar smidigt och med hög kvalitet. Vår verksamhet är snabb, professionell och kännetecknas av vår framåtanda, vilket du tilltalas av och vill vara med och bidra i. Vi lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper där rätt inställning är avgörande. Vi ser att du trivs med att arbeta i team och att du är lösnings- och serviceorienterad. Du är analytisk och gillar att arbeta med siffror och detaljer. Vi ser gärna att du har en stor portion humor och förmågan att prioritera.

Rollen har många kontaktytor, både internt och externt, och det är något du trivs väldigt bra med. Vi tror att du tidigare arbetat i snabbväxande företag och att du uppskattar en miljö där tempot är högt. Eftersom den här rollen arbetar i olika system vill vi att du tidigare varit superuser och att du har ett stort systemintresse. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, har goda kunskaper i svenska och engelska och att du behärskar Officepaketet.

Mer om tjänsten
I den här rekryteringen samarbetar Wise Consulting med The Pace. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Wise Consulting sitter i fina lokaler på Sveavägen 13.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se eller 0766- 20 29 10. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering fri från fördomar och magkänsla för att säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Urval/Tester

Vi ser till kompetens och arbetspotential vilket innebär att du som kandidat får genomföra arbetspsykologiska tester tidigt i processen. Vi vill nämligen samla in så mycket fakta som möjligt för att kunna göra den bästa matchningen på kravprofilen. Alla kandidater får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Communication & PR Manager

Adapteo skapar flexibla och anpassningsbara byggnader för ett mer hållbart och tillgängligt samhälle. Nu söker vi dig som vill ta en aktiv roll som Communication & PR Manager i uppbyggnaden av ett nytt varumärke!

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer

Tillsatt

Content Manager till ICA-handlarnas Förbund

Vill du jobba kreativt och affärsmässigt med innehåll, digitala strategier, målgrupps- och kanalanalyser för att nå ut till våra målgrupper – Sveriges ICA-handlare och intressenter i omvärlden? Är du en skicklig redaktör med god känsla för att strukturera, skapa och producera innehåll som väcker intresse och engagemang? Då ska du ta chansen att söka en nyinrättad och rolig tjänst som Content Manager hos ICA-handlarnas Förbund.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer