Administratör till JM@home

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Vill du vara en del av en nystartad verksamhet på JM? Trivs du i en kultur som bygger på balans mellan laganda, prestation, trivsel och personlig utveckling? Nu söker vi en administratör till ett nytt dotterbolag, JM@home! Låter det som något för dig?

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Lunchförmåner

Om JM
Var med och bygg morgondagens samhällen med JM.  Här är det lätt att bli sedd och uppmärksammad,
en kultur som det är lätt att växa i helt enkelt.

Nu breddar vi JMs erbjudande med bostadsrelaterade tjänster i ett nytt dotterbolag, JM@home!
Bolaget kommer att arbeta med långsiktig förvaltning och boendenära tjänster, allt för att möjliggöra en enklare vardag och mer bekymmersfritt boende för våra kunder. Satsningen kommer att gå i bräschen inom det digitala området vad gäller så väl Smarta Hem som hur vi interagerar med våra kunder.  

 

Rollen
I rollen som administratör är du avdelningens hjärta och den som ser till att de administrativa delarna fungerar som de ska. Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande är:

  • Assistera avdelningen med administrativ support

  • Vid behov boka större möten och konferenser

  • Sammanställa information, skapa presentationsmaterial, ta fram statistik

  • Protokollföra avdelningsmöten

  • Delge information till kunder via kundportal, digitala skärmar etc

  • Fakturering

  • Lägga in värden/artiklar i fastighetssystem

  • Administrativ hjälp vid upphandlingar

  • Kontakt med underleverantörer

Om dig
Vi söker dig som har tre års erfarenhet eller mer av relevant arbete som exempelvis administratör eller assistent. Eftersom avdelningen är ny så ser vi att du är bekväm med att på egen hand planera, organisera och ansvara för ditt arbete. Tjänsten kräver att du har god prioriteringsförmåga och att du vågar komma med egna tankar och idéer. Vi ser att du är strukturerad, flexibel, hittar lösningar och att du uppskattar att ha många kontaktytor både internt och externt. Utöver det ser vi att du har en stark samarbetsförmåga och att du trivs i en föränderlig miljö.  

Du är van att administrera olika system, känner dig trygg i Officepaketet och du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat med bostadsrättsföreningar och i fastighetssystemet Incit.

Mer om tjänsten
I den här rekryteringen samarbetar JM med The Pace/Wise Professionals. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se eller 0766- 20 29 10. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Försäljningskoordinator till Yamaha Motor Scandinavia, Marint

Nu söker vi en försäljningskoordinator till Yamaha Motor Scandinavia Marint i Sickla.
Du erbjuds en affärsnära roll där du är navet i försäljningsavdelningen och den som håller koll på försäljningen, lager, prissättning och analys. Yamaha Motor Scandinavia Marint sitter i fina lokaler i Sickla och vill sprida glädje och förgylla fritiden för sina kunder med hjälp av sina produkter. Är det något som du kan identifiera dig med? Då är det en bra idé att läsa vidare.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Nu söker vi en Office Manager till 2Secure

Vi söker dig som trivs i en roll där du får ge förstklassig service till både anställda, besökare och kunder. Du drivs av att ge det lilla extra och att vara spindeln i nätet och du erbjuds en central och viktig roll med stora utvecklingsmöjligheter.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Facility Manager till JM

På JM är du med och driver utvecklingen framåt och tillsammans bygger vi framtidens samhällen.
JM söker nu en erfaren Facility Manager som aktivt ska driva och utveckla JMs huvudkontor.
Är du självständig, driven, ser lösningar och trivs med stora kontaktytor? Då är det här jobbet för dig.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Forskningsassistent till Hjärt- Lungfonden

Vill du ha en central och viktig roll där ditt arbete verkligen gör skillnad?
Nu söker vi en Forskningsassistent till Hjärt-Lungfonden. Du kommer till ett härligt professionellt gäng i ett engagerande klimat med högt i tak. Vill du vara med på vår viktiga resa, i forskningsprojektet SCAPIS, där vi arbetar för att stoppa hjärt- och lungsjukdomar innan de uppstår?

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Kundtjänstchef

Nu söker vi en Kundtjänstchef till Nord Drivsystem. Du får en central roll och är den som fungerar som koordinator för teamet och leveransen mot kund. Du kommer att ansvara för ett härligt team bestående av nio självgående personer. Har du erfarenhet från tekniska branscher och brinner för kunddialog och personal? Då är det här rollen för dig!

Stockholm

Läs mer