Administratör till JM@home

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Vill du vara en del av en nystartad verksamhet på JM? Trivs du i en kultur som bygger på balans mellan laganda, prestation, trivsel och personlig utveckling? Nu söker vi en administratör till ett nytt dotterbolag, JM@home! Låter det som något för dig?

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter
  • Lunchförmåner

Om JM
Var med och bygg morgondagens samhällen med JM.  Här är det lätt att bli sedd och uppmärksammad,
en kultur som det är lätt att växa i helt enkelt.

Nu breddar vi JMs erbjudande med bostadsrelaterade tjänster i ett nytt dotterbolag, JM@home!
Bolaget kommer att arbeta med långsiktig förvaltning och boendenära tjänster, allt för att möjliggöra en enklare vardag och mer bekymmersfritt boende för våra kunder. Satsningen kommer att gå i bräschen inom det digitala området vad gäller så väl Smarta Hem som hur vi interagerar med våra kunder.  

 

Rollen
I rollen som administratör är du avdelningens hjärta och den som ser till att de administrativa delarna fungerar som de ska. Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande är:

  • Assistera avdelningen med administrativ support

  • Vid behov boka större möten och konferenser

  • Sammanställa information, skapa presentationsmaterial, ta fram statistik

  • Protokollföra avdelningsmöten

  • Delge information till kunder via kundportal, digitala skärmar etc

  • Fakturering

  • Lägga in värden/artiklar i fastighetssystem

  • Administrativ hjälp vid upphandlingar

  • Kontakt med underleverantörer

Om dig
Vi söker dig som har tre års erfarenhet eller mer av relevant arbete som exempelvis administratör eller assistent. Eftersom avdelningen är ny så ser vi att du är bekväm med att på egen hand planera, organisera och ansvara för ditt arbete. Tjänsten kräver att du har god prioriteringsförmåga och att du vågar komma med egna tankar och idéer. Vi ser att du är strukturerad, flexibel, hittar lösningar och att du uppskattar att ha många kontaktytor både internt och externt. Utöver det ser vi att du har en stark samarbetsförmåga och att du trivs i en föränderlig miljö.  

Du är van att administrera olika system, känner dig trygg i Officepaketet och du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat med bostadsrättsföreningar och i fastighetssystemet Incit.

Mer om tjänsten
I den här rekryteringen samarbetar JM med The Pace/Wise Professionals. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se eller 0766- 20 29 10. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Executive Assistant/Co-pilot sökes till Wise Group

Executive Assistant/Co-pilot sökes till VD med höga ambitioner och stora visioner.
Jag behöver en Executive Assistant som kan hålla ordning på mig och min tid så att jag är hållbar och kan fokusera på rätt saker. Så du förstår bättre – jag tänker: min co-pilot. För jag vill ha en person vid min sida som har lika bra koll som jag på vår kurs framåt. /Ingrid

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Digital Marketing Specialist till Datscha

Till Datscha söker nu en Digital Marketing Superhero till huvudkontoret i Stockholm med ansvar för den svenska marknaden. Vi är rätt plats för dig som vill utvecklas, ta ett större ansvar och arbeta på en rolig, flexibel arbetsplats med högt tempo och internationell atmosfär. Visst låter det spännande!

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Digital Marketing Manager till Canal Digital

Gillar du tv och underhållning och vill jobba i en bransch under ständig utveckling? Vi är på en förändringsresa mot ett mer datadrivet och digital arbetssätt och behöver nu stärka upp marknadsteamet i Stockholm med Digital Marketing Manager. Vi söker dig som vill utvecklas i en nytänkande marknadsföringsroll.

Stockholm

Läs mer