Office Coordinator till Extenda

Tillsatt

Stockholm Heltid Konsultuppdrag

Vi söker nu en Office Coordinator som trivs i en bred roll med varierande arbetsuppgifter!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Till Extenda söker vi en serviceinriktad Office Coordinator. Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 6 månader via The Pace/Wise Professionals och för rätt person finns det goda möjligheter till fast anställning efter uppdraget. Placering för tjänsten är på Extendas kontor i centrala Stockholm med start omgående.

Din Roll
I rollen som Office Coordinator på Extenda kommer du att arbeta i en bred roll där du ansvarar för receptionen samt den dagliga driften på kontoret. I rollen har du ansvar över kontorets lokaler och ser till att allt flyter på som det ska. På företaget arbetar 75 medarbetare. Företaget är nu i behov av en serviceinriktad och prestigelös medarbetare som levererar utomordentlig service åt företagets medarbetare och besökare. Exempel på andra arbetsuppgifter och ansvarsområden i din roll:

  • Bemöta och ta emot externa och interna besök
  • Ansvara för företagets resesystem
  • Ansvara för att receptionen alltid är representativ samt att övriga ytor som kök och konferensrum alltid är iordningställda
  • Stötta VD med rese- och kalenderbokningar och presentationsmaterial samt vara behjälplig med andra administrativa uppgifter vid behov
  • Ansvara för beställning av lunch, fika och frukt samt inköp av förbrukningsartiklar
  • Vara delaktig i olika projekt såsom att arrangera kundevent och konferenser
  • Övriga ad hoc-uppgifter

Din bakgrund
För rollen som Office Coordinator söker vi dig som har erfarenhet av ett liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du är en person som trivs i en miljö där det är högt tempo och det är viktigt att du har en prestigelös inställning inför varierande arbetsuppgifter. Du kommunicerar obehindrat på både engelska och svenska i såväl tal som skrift. I tjänsten arbetar du kontinuerligt med Officepaketet och behöver därför vara bekväm att arbeta i verktygen Excel och Outlook.

Som person är du serviceinriktad, professionell och positiv. För att axla rollen med framgång arbetar du självgående, din erfarenhet har gjort dig trygg i dig själv och du tar självständigt egna beslut och initiativ. Som person trivs du med att hantera olika kontaktytor, både externt men internt på bolaget. Du klarar av att identifiera behov innan de uppstår och på så sätt ligger du ofta steget före i ditt arbete. I din roll arbetar du strukturerat och klarar av att hantera ett flertal administrativa arbetsuppgifter parallellt.

Om Extenda
Extenda’s mission is to simplify shopping, and you have most likely already used our Extenda software without even knowing it! Extenda is a leading provider of point of sales solutions technology that delivers innovation and simplicity to retail stores like ICA, Systembolaget or international partners like H&M and Auchan. Extenda enables retail stores to provide a world class shopping experience for their customers.

Our products are used in more than 35 countries by hundreds of thousands of users. Extenda is dominating in the food and fashion retail industry and has during its 35 years of existence reached impressive market share in its Swedish home market. 35 % of the daily fashion transactions and more than 75 % of the food transactions in Sweden are processed by Extenda solutions.

We are a value based company and our success is guided by clients that can rely on us, professionalism combined with an agile organization focused on learnings and cooperation. Extenda employs around 200 dedicated and innovative staff based in Stockholm, Göteborg, Östersund and in offices around Europe.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Clara Forsberg (clara.forsberg@thepace.se) och konsultchef Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vi kommer att gå igenom urvalet från och med 2 januari.

God Jul!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Verksamhetsutvecklare – Kundservice till Ellevio

Vill du ta vår kundservice till nästa nivå? Vi söker dig som trivs i en roll som är både operativ och strategisk i en bransch som ligger rätt i tiden. Har du erfarenhet från en ledande roll på en kundservice eller är du van att utveckla kundprocesser, kanske båda? Då är det här rollen för dig!

Stockholm

Läs mer