Ledningsassistent till Cramo

Tillsatt

Stockholm Heltid Konsultuppdrag

Nu söker vi en erfaren Chefsassistent till Cramo!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård

Till Cramo söker vi nu en proaktiv och serviceinriktad Ledningsassistent. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace där ambitionen är att konsulten efter inhyrningsperioden på 6 månader skall anställas hos Cramo. Tjänsten är på heltid med start omgående. Placering för uppdraget är i Cramos kontor i Frösundavik.

Ditt uppdrag
I rollen som Ledningsassistent kommer du att stötta Cramo Groups ledningsgrupp på sex personer samt vara en aktiv medlem i gruppen som driver ditt arbete på et professionellt sätt. Det är en bred roll där din tjänst går ut på att supportera och underlätta cheferna i deras vardag. Det är viktigt att du är bekväm med att kommunicera på engelska då  delar av ditt arbete är på engelska. I din roll kommer du även vara med och vara delaktig samt driva egna projekt. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:

  • Bokning av möten, resor och hotell
  • Koordinera och förbereda material och agendor
  • Lättare faktura- och avtalshantering
  • Förberedelse inför mindre konferenser
  • Löpande administration
  • Arrangera och förbereda inför möten samt föra protokoll
  • Övriga ad hoc-uppgifter

Din bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll som Chefsassistent sedan tidigare, gärna 5 år. Du är en van användare av samtliga delar i Officepaketet. Vidare är du en god kommunikatör och kommunicerar på svenska och engelska, i tal och skrift. Din erfarenhet som Assistent har gjort dig trygg i rollen och du tar själv egna beslut och är proaktiv i din roll. 

Som person är du ytterst serviceinriktad och lösningsorienterad och klarar av att arbeta parallellt med olika arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen har du mycket god förmåga att arbeta självständigt och att vara ”steget före” är naturligt för dig. Du har ett sinne för detaljer och förmågan att anpassa ditt stöd efter behov och situation. Du är en lagspelare med positiv och prestigelös attityd som gärna tar sig an stora som små arbetsuppgifter.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Clara Forsberg (clara.forsberg@thepace.se) och konsultchef Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@thepace.se)

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Försäljningskoordinator till Yamaha Motor Scandinavia, Marint

Nu söker vi en försäljningskoordinator till Yamaha Motor Scandinavia Marint i Sickla.
Du erbjuds en affärsnära roll där du är navet i försäljningsavdelningen och den som håller koll på försäljningen, lager, prissättning och analys. Yamaha Motor Scandinavia Marint sitter i fina lokaler i Sickla och vill sprida glädje och förgylla fritiden för sina kunder med hjälp av sina produkter. Är det något som du kan identifiera dig med? Då är det en bra idé att läsa vidare.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Nu söker vi en Office Manager till 2Secure

Vi söker dig som trivs i en roll där du får ge förstklassig service till både anställda, besökare och kunder. Du drivs av att ge det lilla extra och att vara spindeln i nätet och du erbjuds en central och viktig roll med stora utvecklingsmöjligheter.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Facility Manager till JM

På JM är du med och driver utvecklingen framåt och tillsammans bygger vi framtidens samhällen.
JM söker nu en erfaren Facility Manager som aktivt ska driva och utveckla JMs huvudkontor.
Är du självständig, driven, ser lösningar och trivs med stora kontaktytor? Då är det här jobbet för dig.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Forskningsassistent till Hjärt- Lungfonden

Vill du ha en central och viktig roll där ditt arbete verkligen gör skillnad?
Nu söker vi en Forskningsassistent till Hjärt-Lungfonden. Du kommer till ett härligt professionellt gäng i ett engagerande klimat med högt i tak. Vill du vara med på vår viktiga resa, i forskningsprojektet SCAPIS, där vi arbetar för att stoppa hjärt- och lungsjukdomar innan de uppstår?

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Kundtjänstchef

Nu söker vi en Kundtjänstchef till Nord Drivsystem. Du får en central roll och är den som fungerar som koordinator för teamet och leveransen mot kund. Du kommer att ansvara för ett härligt team bestående av nio självgående personer. Har du erfarenhet från tekniska branscher och brinner för kunddialog och personal? Då är det här rollen för dig!

Stockholm

Läs mer