Ledningsassistent till Cramo

Tillsatt

Stockholm Heltid Konsultuppdrag

Nu söker vi en erfaren Chefsassistent till Cramo!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård

Till Cramo söker vi nu en proaktiv och serviceinriktad Ledningsassistent. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace där ambitionen är att konsulten efter inhyrningsperioden på 6 månader skall anställas hos Cramo. Tjänsten är på heltid med start omgående. Placering för uppdraget är i Cramos kontor i Frösundavik.

Ditt uppdrag
I rollen som Ledningsassistent kommer du att stötta Cramo Groups ledningsgrupp på sex personer samt vara en aktiv medlem i gruppen som driver ditt arbete på et professionellt sätt. Det är en bred roll där din tjänst går ut på att supportera och underlätta cheferna i deras vardag. Det är viktigt att du är bekväm med att kommunicera på engelska då  delar av ditt arbete är på engelska. I din roll kommer du även vara med och vara delaktig samt driva egna projekt. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:

  • Bokning av möten, resor och hotell
  • Koordinera och förbereda material och agendor
  • Lättare faktura- och avtalshantering
  • Förberedelse inför mindre konferenser
  • Löpande administration
  • Arrangera och förbereda inför möten samt föra protokoll
  • Övriga ad hoc-uppgifter

Din bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll som Chefsassistent sedan tidigare, gärna 5 år. Du är en van användare av samtliga delar i Officepaketet. Vidare är du en god kommunikatör och kommunicerar på svenska och engelska, i tal och skrift. Din erfarenhet som Assistent har gjort dig trygg i rollen och du tar själv egna beslut och är proaktiv i din roll. 

Som person är du ytterst serviceinriktad och lösningsorienterad och klarar av att arbeta parallellt med olika arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen har du mycket god förmåga att arbeta självständigt och att vara ”steget före” är naturligt för dig. Du har ett sinne för detaljer och förmågan att anpassa ditt stöd efter behov och situation. Du är en lagspelare med positiv och prestigelös attityd som gärna tar sig an stora som små arbetsuppgifter.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Clara Forsberg (clara.forsberg@thepace.se) och konsultchef Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@thepace.se)

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Relationsskapande kommunikativ VD, Borätt Seniorgården

Vi söker nu vår nye VD till Borätt, Seniorgården. Vi är en del av JM-koncernen, en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden.
Ditt övergripande uppdrag är att fortsätta den expansiva väg som vi är på med att förvärva mark i attraktiva lägen. Du leder verksamheten genom att själv och tillsammans med projektcheferna aktivt arbeta operativt såväl externt som internt.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer