Nu söker vi en Office Manager till Bluewater

Tillsatt

Rekrytering

Nu söker vi en Office Manager till huvudkontoret i Stockholm. Du erbjuds en roll där du ansvarar för att driften av den dagliga verksamheten fungerar så bra som möjligt. Bluewater verkar över hela världen och miljön är väldigt internationell.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Om Bluewater: Bluewater är ett växande företag inom vattenbranschen som grundades av hållbarhetsentreprenören Bengt Rittri, som tidigare grundat Blueair, ett världsledande företag inom luftrening. Bengt satsar helhjärtat på att bygga upp Bluewater till en global ledare och förebild inom vattenbranschen genom att utveckla lösningar till de allt mer uppmärksammade problemen gällande den minskade tillgången till rent dricksvatten samt den ökade förbrukningen av engångsplastflaskor världen över.

Utöver huvudkontoret i Stockholm har Bluewater även kontor i USA, Sydafrika, Kina och Hong Kong.

Rollen:
Du erbjuds en viktig och central roll på ett kontor där alla är drivna och initiativtagande.
Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande ansvarsområden är:

  • Organisera och förbereda inför möten
  • Assistera ledningsgruppen med administrativa ärenden
  • Ansvara för allmänna kontorsytor
  • Ta emot gäster
  • Beställningar till kontoret (kontorsmaterial etc.)
  • Hantera fakturor och reseräkningar
  • Hantera post och bud
  • Beställa mat, frukost, lunch eller dylikt

Din profil:
Vi söker dig som är en erfaren Office Manager som är serviceminded, tar initiativ och är prestigelös. Du är duktig på att prioritera och kan hantera många olika uppgifter samtidigt.

Du har ögat för detaljer och du är duktig på att kommunicera. Du känner dig trygg i en internationell miljö där tempot är högt, dynamiskt och tillväxtfokuserad.

Du är flytande i både engelska och svenska i tal och skrift. Du är trygg i hela Officepaketet.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar Bluewater med Wise Professionals och The Pace. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Arbetstiden är mellan 08:00-17:00.

På huvudkontoret i Stockholm arbetar ca 25 personer, globalt ca 50 st, och kontoret ligger på Danderydsgatan 11.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Försäljningskoordinator till Yamaha Motor Scandinavia, Marint

Nu söker vi en försäljningskoordinator till Yamaha Motor Scandinavia Marint i Sickla.
Du erbjuds en affärsnära roll där du är navet i försäljningsavdelningen och den som håller koll på försäljningen, lager, prissättning och analys. Yamaha Motor Scandinavia Marint sitter i fina lokaler i Sickla och vill sprida glädje och förgylla fritiden för sina kunder med hjälp av sina produkter. Är det något som du kan identifiera dig med? Då är det en bra idé att läsa vidare.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Nu söker vi en Office Manager till 2Secure

Vi söker dig som trivs i en roll där du får ge förstklassig service till både anställda, besökare och kunder. Du drivs av att ge det lilla extra och att vara spindeln i nätet och du erbjuds en central och viktig roll med stora utvecklingsmöjligheter.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Facility Manager till JM

På JM är du med och driver utvecklingen framåt och tillsammans bygger vi framtidens samhällen.
JM söker nu en erfaren Facility Manager som aktivt ska driva och utveckla JMs huvudkontor.
Är du självständig, driven, ser lösningar och trivs med stora kontaktytor? Då är det här jobbet för dig.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Forskningsassistent till Hjärt- Lungfonden

Vill du ha en central och viktig roll där ditt arbete verkligen gör skillnad?
Nu söker vi en Forskningsassistent till Hjärt-Lungfonden. Du kommer till ett härligt professionellt gäng i ett engagerande klimat med högt i tak. Vill du vara med på vår viktiga resa, i forskningsprojektet SCAPIS, där vi arbetar för att stoppa hjärt- och lungsjukdomar innan de uppstår?

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Kundtjänstchef

Nu söker vi en Kundtjänstchef till Nord Drivsystem. Du får en central roll och är den som fungerar som koordinator för teamet och leveransen mot kund. Du kommer att ansvara för ett härligt team bestående av nio självgående personer. Har du erfarenhet från tekniska branscher och brinner för kunddialog och personal? Då är det här rollen för dig!

Stockholm

Läs mer