Nu söker vi en Office Manager till Bluewater

Tillsatt

Rekrytering

Nu söker vi en Office Manager till huvudkontoret i Stockholm. Du erbjuds en roll där du ansvarar för att driften av den dagliga verksamheten fungerar så bra som möjligt. Bluewater verkar över hela världen och miljön är väldigt internationell.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Om Bluewater: Bluewater är ett växande företag inom vattenbranschen som grundades av hållbarhetsentreprenören Bengt Rittri, som tidigare grundat Blueair, ett världsledande företag inom luftrening. Bengt satsar helhjärtat på att bygga upp Bluewater till en global ledare och förebild inom vattenbranschen genom att utveckla lösningar till de allt mer uppmärksammade problemen gällande den minskade tillgången till rent dricksvatten samt den ökade förbrukningen av engångsplastflaskor världen över.

Utöver huvudkontoret i Stockholm har Bluewater även kontor i USA, Sydafrika, Kina och Hong Kong.

Rollen:
Du erbjuds en viktig och central roll på ett kontor där alla är drivna och initiativtagande.
Dina arbetsuppgifter varierar men vanligt förekommande ansvarsområden är:

  • Organisera och förbereda inför möten
  • Assistera ledningsgruppen med administrativa ärenden
  • Ansvara för allmänna kontorsytor
  • Ta emot gäster
  • Beställningar till kontoret (kontorsmaterial etc.)
  • Hantera fakturor och reseräkningar
  • Hantera post och bud
  • Beställa mat, frukost, lunch eller dylikt

Din profil:
Vi söker dig som är en erfaren Office Manager som är serviceminded, tar initiativ och är prestigelös. Du är duktig på att prioritera och kan hantera många olika uppgifter samtidigt.

Du har ögat för detaljer och du är duktig på att kommunicera. Du känner dig trygg i en internationell miljö där tempot är högt, dynamiskt och tillväxtfokuserad.

Du är flytande i både engelska och svenska i tal och skrift. Du är trygg i hela Officepaketet.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar Bluewater med Wise Professionals och The Pace. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Arbetstiden är mellan 08:00-17:00.

På huvudkontoret i Stockholm arbetar ca 25 personer, globalt ca 50 st, och kontoret ligger på Danderydsgatan 11.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering fri från fördomar och magkänsla för att säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Urval/Tester

Vi ser till kompetens och arbetspotential vilket innebär att du som kandidat får genomföra arbetspsykologiska tester tidigt i processen. Vi vill nämligen samla in så mycket fakta som möjligt för att kunna göra den bästa matchningen på kravprofilen. Alla kandidater får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Communication & PR Manager

Adapteo skapar flexibla och anpassningsbara byggnader för ett mer hållbart och tillgängligt samhälle. Nu söker vi dig som vill ta en aktiv roll som Communication & PR Manager i uppbyggnaden av ett nytt varumärke!

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer

Tillsatt

Content Manager till ICA-handlarnas Förbund

Vill du jobba kreativt och affärsmässigt med innehåll, digitala strategier, målgrupps- och kanalanalyser för att nå ut till våra målgrupper – Sveriges ICA-handlare och intressenter i omvärlden? Är du en skicklig redaktör med god känsla för att strukturera, skapa och producera innehåll som väcker intresse och engagemang? Då ska du ta chansen att söka en nyinrättad och rolig tjänst som Content Manager hos ICA-handlarnas Förbund.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer