Nu söker vi en assistent/Office Manager till ITBMed

Tillsatt

Stockholm

Nu söker vi en assistent/Office Manager till ITBMed. Du erbjuds en viktig och central roll i ett nystartat läkemedelsbolag som befinner sig i en expansiv fas. Vi söker dig som är förändringsbenägen och som trivs i en bred och ansvarsfull roll.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård

Om ITBMed:
ITBMed är ett svenskt läkemedelsbolag som grundades 2016 med bas i Stockholm och som även har närvaro i New York, USA. Bolagets projektbakgrund sträcker sig tillbaka till 1992 då den första forskningen gjordes för vad som idag är ITBMeds primära läkemedelskandidat, Siplizumab. Genom utveckling av Siplizumab har ITBMed som mål att förbättra livet för transplantationspatienter världen över och driva forskningen för nya läkemedel framåt.

Bolaget står inför en expansiv fas och erhöll nyligen en långsiktig finansiering för att förverkliga bolagets planer. Inom ITBMed finns en stark framåtanda och världsledande kollegor som arbetar hårt för att realisera bolagets potential.

Rollen: I och med att ITBMed är ett nystartat bolag så kommer arbetsuppgifterna att variera och en förutsättning är att du trivs i en prestigelös och föränderlig miljö. Tillsammans med CFO kommer du att få vara med och bygga upp kontoret vad gäller rutiner, processer och utveckla rollen succesivt utefter att bolaget växer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kommer att vara:

·        Primärt stötta VD, vice VD med administration så som resebokningar, kvittoredovisning, förbereda möten, presentationer etc

·        Stötta styrelseordförande med resebokningar, kvittoredovisning, förbereda möten, presentationer

·        Koordinera övriga möten, både internt och externt 

·        Delta på möten och föra protokoll

·        Ansvara för den dagliga driften av kontoret

·        Ansvara för kontakten med leverantörer och samarbetspartners

·        Ansvara för introduktion av nyanställda

·        Ansvara för events och aktiviteter

·        Arbeta med att skapa rutiner och processer

·        Ad hoc uppgifter

Din profil:
Vi söker dig som har arbetat som assistent eller Office Manager under ett par år och du känner dig trygg i rollen och i en internationell miljö. Du är självgående, service-minded och förändringsbenägen.

För att trivas i rollen är du även flexibel och prestigelös. Du är duktig på att prioritera, har en stark problemlösningsförmåga och är uppmärksam på detaljer.

Du besitter ett kreativt sinne med förmåga att se och föreslå förbättringar. Du är en stark kommunikatör och du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska.

Du är trygg i hela Officepaketet och har du erfarenhet av att arbeta inom LifeScience-området är det ett plus, men utgör inget krav.

Mer om tjänsten:I den här rekryteringen samarbetar ITBMed med The Pace/Wise Professionals. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Arbetstiden är mellan 08:00-17:00.

Kontoret ligger på Västra Trädgårdsgatan 15 men i oktober flyttar ITBMed till nya lokaler vid Torsplan. 

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvariga rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet.
Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Försäljningskoordinator till Yamaha Motor Scandinavia, Marint

Nu söker vi en försäljningskoordinator till Yamaha Motor Scandinavia Marint i Sickla.
Du erbjuds en affärsnära roll där du är navet i försäljningsavdelningen och den som håller koll på försäljningen, lager, prissättning och analys. Yamaha Motor Scandinavia Marint sitter i fina lokaler i Sickla och vill sprida glädje och förgylla fritiden för sina kunder med hjälp av sina produkter. Är det något som du kan identifiera dig med? Då är det en bra idé att läsa vidare.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Nu söker vi en Office Manager till 2Secure

Vi söker dig som trivs i en roll där du får ge förstklassig service till både anställda, besökare och kunder. Du drivs av att ge det lilla extra och att vara spindeln i nätet och du erbjuds en central och viktig roll med stora utvecklingsmöjligheter.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Facility Manager till JM

På JM är du med och driver utvecklingen framåt och tillsammans bygger vi framtidens samhällen.
JM söker nu en erfaren Facility Manager som aktivt ska driva och utveckla JMs huvudkontor.
Är du självständig, driven, ser lösningar och trivs med stora kontaktytor? Då är det här jobbet för dig.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Forskningsassistent till Hjärt- Lungfonden

Vill du ha en central och viktig roll där ditt arbete verkligen gör skillnad?
Nu söker vi en Forskningsassistent till Hjärt-Lungfonden. Du kommer till ett härligt professionellt gäng i ett engagerande klimat med högt i tak. Vill du vara med på vår viktiga resa, i forskningsprojektet SCAPIS, där vi arbetar för att stoppa hjärt- och lungsjukdomar innan de uppstår?

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Kundtjänstchef

Nu söker vi en Kundtjänstchef till Nord Drivsystem. Du får en central roll och är den som fungerar som koordinator för teamet och leveransen mot kund. Du kommer att ansvara för ett härligt team bestående av nio självgående personer. Har du erfarenhet från tekniska branscher och brinner för kunddialog och personal? Då är det här rollen för dig!

Stockholm

Läs mer