Koncernledningsassistent till Assemblin

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Till Assemblin söker vi en koncernledningsassistent med erfarenhet från en assisterande roll på ledningsnivå. Skulle du beskriva dig som en strukturerad, noggrann och initiativtagande person och vill bli en del av en samhällsbyggarorganisation där varje roll gör skillnad? Då kan det vara dig vi söker!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Flexibla arbetstider
  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Om Assemblin
Assemblin är en komplett installations- och servicepartner med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för el, värme, sanitet och ventilation i kontor, arenor, shoppingcenter, bostäder och industrier med den multidisciplinära koncernens styrka och det lokala företagets personliga närvaro. Vår omsättning är mer än 8 miljarder kronor och med mer än 5 900 medarbetare på över 100 orter i Norden finns vi där du är. För dig.

Ditt uppdragSom koncernledningsassistent på Assemblin kommer du ha ett tätt samarbete med koncernchefen som tillträdde i början av maj 2018 vilket innebär att ni har möjlighet att forma bästa tänkbara samarbete från grunden. Arbetet kommer även innefatta samarbete med CFO och kommunikationschefen samt andra representanter i ledningen.

I rollen ingår bland annat;

–         Kalenderhantering och mailhantering

–         Planering och koordinering av interna och externa möten

–         Kallelser, agendor, protokoll, följa upp beslut

–         Resebokningar

–         Ta fram presentationsmaterial

–         Löpande administration som reseräkningar, kvitton etc

Din bakgrund
För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna har du flera års arbetslivserfarenhet och brinner för assistentrollen – högt som lågt. Som person är du prestigelös och drivs av att leverera god service samt gillar känslan av att ligga steget före. Du är en god kommunikatör och behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Att du utför ditt arbete med struktur och stor noggrannhet är för dig en självklarhet.

Vill du veta mer?
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning.
Tjänsten är belägen på Västberga Allé 1.

I den här rekryteringen samarbetar Assemblin med Wise Professionals och The Pace.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Executive Assistant/Co-pilot sökes till Wise Group

Executive Assistant/Co-pilot sökes till VD med höga ambitioner och stora visioner.
Jag behöver en Executive Assistant som kan hålla ordning på mig och min tid så att jag är hållbar och kan fokusera på rätt saker. Så du förstår bättre – jag tänker: min co-pilot. För jag vill ha en person vid min sida som har lika bra koll som jag på vår kurs framåt. /Ingrid

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Digital Marketing Specialist till Datscha

Till Datscha söker nu en Digital Marketing Superhero till huvudkontoret i Stockholm med ansvar för den svenska marknaden. Vi är rätt plats för dig som vill utvecklas, ta ett större ansvar och arbeta på en rolig, flexibel arbetsplats med högt tempo och internationell atmosfär. Visst låter det spännande!

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Digital Marketing Manager till Canal Digital

Gillar du tv och underhållning och vill jobba i en bransch under ständig utveckling? Vi är på en förändringsresa mot ett mer datadrivet och digital arbetssätt och behöver nu stärka upp marknadsteamet i Stockholm med Digital Marketing Manager. Vi söker dig som vill utvecklas i en nytänkande marknadsföringsroll.

Stockholm

Läs mer