Nu söker vi en Office Manager till Russell Reynolds

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Du erbjuds en viktig och central roll i en familjär, dynamisk och internationell miljö med många kontaktytor. Både kunder, kandidater och anställda på kontoret arbetar för, och förväntar sig, en service av världsklass. Brinner du för att ge det lilla extra, är självgående, tar stort eget ansvar och har en god struktur och framförhållning? Då är det en bra idé att läsa vidare.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård

Om Russell Reynolds
Russell Reynolds Associates is a global search and leadership advisory firm. Our 425+ consultants in 46 offices work with public, private and nonprofit organizations across all industries and regions. We help our clients build teams of transformational leaders who can meet today’s challenges and anticipate the digital, economic and political trends that are reshaping the global business environment. From helping boards with their structure, culture and effectiveness to identifying, assessing and defining the best leadership for organizations, our teams bring their decades of expertise to help clients solve their most complex leadership issues. www.russellreynolds.com

Rollen
Du blir Russell Reynolds Associates ansikte utåt och spindeln i nätet. Rollen är bred med många ansvarsområden och dina arbetsuppgifter varierar. Vanligt förekommande är:

·       Ta emot besökare och ansvara för växeln

·       Ansvara för allmänna kontorsytor dvs konferens- och mötesrum, kök, printerrum etc

·       Koordinera konferensrumsbokningar

·       Beställa kontorsmaterial, luncher och liknande

·       Vara marknadsavdelningen behjälplig vid events

·       Kontakt med leverantörer och förhandling av avtal

·       Hantera post och bud

·       Enklare fakturahantering 

·       Vara projektkoordinator vid förändringar i lokalen

·       Hantera passersystem/larm

·       Upprätthålla policy och utbildning för säkerhet i lokalen

·       Mellanhand mellan användare och Service Desk för IT

·       Ansvara för beställning av datorer och mobiler

·       I samråd med teknisk personal, hantera installation av nya maskiner på nätverket

·       I mån av tid vara konsulterna behjälplig vid arbetstoppar.

Din profil
Vi söker dig som arbetat i serviceyrken under ett par år och känner dig trygg i din roll. Vi tror att du tidigare arbetat som Office Manager, receptionist eller kanske inom hotell och restaurang. Det viktigaste är din personlighet och vi ser att du är serviceminded, tar initiativ och är prestigelös. Du är van att prioritera, kan hantera många olika uppgifter samtidigt och du har hög integritet. 

Du har öga för detaljer och du är tydlig i din kommunikation. Du känner dig trygg i en internationell miljö där tempot är högt, dynamiskt, innovativt och prestationsdrivet. Du är balanserad och kan behålla lugnet även i pressade situationer.

Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Du är trygg i hela Officepaketet och har en god förståelse för IT.

Arbetstiden är i huvudsak 08.00-17.00 men tempot är högt och du bör vara flexibel då det kan förekomma möten som kan behöva förberedas både tidigt på morgonen och senare på eftermiddagen.

Mer om tjänsten
I den här rekryteringen samarbetar Russell Reynolds Associates med The Pace/Wise Professionals.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. På kontoret, som ligger på Hamngatan 27, arbetar 17 personer.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Relationsskapande kommunikativ VD, Borätt Seniorgården

Vi söker nu vår nye VD till Borätt, Seniorgården. Vi är en del av JM-koncernen, en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden.
Ditt övergripande uppdrag är att fortsätta den expansiva väg som vi är på med att förvärva mark i attraktiva lägen. Du leder verksamheten genom att själv och tillsammans med projektcheferna aktivt arbeta operativt såväl externt som internt.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer