Office Manager till Intresseorganisation

Tillsatt

Stockholm Konsultuppdrag

Vill du arbeta som Office Manager i en spännande organisation i innerstan där du även ges möjlighet att på sikt forma rollen?

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Vi söker nu en Office Manager till en intresseorganisation med placering i innerstan i nyrenoverade lokaler. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace/Wise Professionals på heltid med start omgående. Uppdraget är initialt på 4 månader med chans till förlängning.

Ditt uppdrag
I rollen som Office Manager kommer du ha ett övergripande ansvar för kontoret. Det är en bred roll där rätt kandidat kan vara med och forma den på sikt. På kontoret är det ca 40 andra kollegor och du kommer att rapportera till VD:n.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer bland annat att vara att:

  • Ansvarar för kontakten med servicecentret gällande felanmälan, passerkort, nycklar, återvinning mm.
  • Ansvara för inköp och personalaktiviteter så som frukostar och julavslutningen.
  • Ansvara för administrationen inför nyanställning, du förbereder ankomst av ny medarbetare och ser till så att mobiltelefon, dator och annan utrustning beställs.
  • Ta hand om posten samt andra ad-hoc uppgifter.
  • Administrativa uppgifter och även eventuell stöttning till företagets ekonomiavdelning vid behov

Din bakgrund
För att lyckas i rollen som Office Manager tror vi att du har erfarenhet från servicearbete tidigare. Det är meriterande om du har erfarenhet av administrativt arbete där du varit med och upprättat processer, drivit projekt eller varit ansiktet utåt i antingen reception eller kundtjänst. Du är trygg som person och kan ta dig an arbetsuppgifter utan tydliga instruktioner eller redan uppsatta processer. Som person gillar du att ta ett stort eget ansvar, du ser förbättringsåtgärder och vågar prova nytt. Du har ett detaljfokus och trivs med många kontaktytor.

När du blir en av ossSom konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Clara Forsberg (clara.forsberg@thepace.se) och Konsultchef Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Verksamhetsutvecklare – Kundservice till Ellevio

Vill du ta vår kundservice till nästa nivå? Vi söker dig som trivs i en roll som är både operativ och strategisk i en bransch som ligger rätt i tiden. Har du erfarenhet från en ledande roll på en kundservice eller är du van att utveckla kundprocesser, kanske båda? Då är det här rollen för dig!

Stockholm

Läs mer