Administratör till Advania

Tillsatt

Stockholm Heltid Konsultuppdrag

Vi söker dig som är i början av din karriär och som vill arbeta i en administrativ och serviceinriktad roll!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Kollektivavtal

Till Advania söker vi nu en Junior Administratör. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på heltid med start i Januari. Uppdraget beräknas pågå under 3 månader med möjlighet till ytterligare förlängning. Placering för uppdraget är i Advanias lokaler i Bromma och adressen är Gårdsfogdevägen 7.

Advania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer. Advania är en lokal aktör med 300 medarbetare som är placerade på åtta kontor runt om i Sverige. Advania ingår i en nordisk IT-koncern med över 1000 anställda fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Island.

I din roll som Service & Support administratör kommer du att fungera som en länk mellan Advanias service/supportorganisation och extern serviceleverantör. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:

  • Uppdatera ärenden med rätt information i rätt tid
  • Utfärda fraktsedlar och tilldela ärenden till handläggare
  • Vid utebliven uppdateringar i ärendet så är du i kontakt med leverantören eller handläggaren i ärenden för att säkerställa att arbetet slutförs inom ramarna för avtalad handläggningstid

Utöver detta så kommer du i din roll även att assistera verkstadsadministratören i Advanias egna serviceverkstad att anmäla ärenden till hårdvarutillverkare, märka upp produkt och uppdatera ärenden vid nyinkommen produkt på verkstaden.

Din bakgrund
Vi söker dig som har något års arbetslivserfarenhet. Har du tidigare arbetat i en administrativ roll är det meriterande. Erfarenhet från arbete i ServiceNow är också meriterande. Det är viktigt att du trivs med administrativa arbetsuppgifter och trivs med att strukturera din omgivning. Du kommer till viss del att arbeta i olika affärssystem och därför är det fördelaktigt om du har god systemförståelse och snabbt kan komma upp i produktivitet.

Förutom ovanstående kunskaper och erfarenheter lägger vi stor vikt vid att du är en serviceinriktad person med en positiv och trevlig inställning. För att trivas i rollen som Administratör värdesätter vi egenskaper som noggrann, stresstålig och strukturerad även under arbetstoppar när det är mycket att göra. Du utför dina arbetsuppgifter med stor noggrannhet och tummar inte på kvalitet i leveransen.

När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som jobbar med uppdraget är Talent Acquistion Specialist Clara Forsberg (clara.forsberg@thepace.se) Konsultchef för uppdraget är Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna ofta snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vår rekryteringsprocess för konsulter

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

I ett första steg ringer vi dig, om vi är fortsatt intresserade av varandra träffas vi för en kompetensbaserad intervju som syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, går du vidare i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi har kontinuerliga avstämningar med konsult och kund för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Serviceinriktade administratörer till Givarservice på UNICEF Sverige

Vill du vara med och skapa en bättre värld för alla barn? På UNICEF Sverige arbetar vi med insamling, kommunikation och opinionsbildning för att skapa en bättre värld för alla barn, och just nu söker vi
tre serviceinriktade och erfarna administratörer till vår Givarservice med önskad start i februari 2019 eller så snart som möjligt.

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Marketing Project Manager till Trustly

Har du erfarenhet av en teamledarroll inom kreativ produktion? Har du förmågan att strukturera, prioritera och leverera mot korta deadlines i en snabbrörlig miljö? Då kommer du att trivas hos oss och detta kan vara just den utmaning du söker!

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Content & Marketing Manager till Semantix

Har du erfarenhet av att utveckla, leda och implementera content strategi? Triggas du att få vara med att bidra till att skapa den ultimata kundresan? Har du bred digital kunskap och förståelse för vad som krävs för att engagera en målgrupp och få den att förstå en teknisk produkt? Då kan detta vara rollen för dig!

Stockholm

Läs mer