Nu söker vi en analytisk kundrådgivare till 2Secure

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Du erbjuds en dynamisk roll på ett branschledande företag där du tillsammans med ditt team bidrar till ett tryggare samhälle. Trivs du i kundmötet, är duktig på analys, är konsultativ och rådgivande, då kan det här vara rollen för dig!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Om 2Secure:
För tio år sedan introducerade 2Secure bakgrundkontroller på den svenska marknaden. Hittills har 2Secure utfört mer än 10 000 kontroller. Vårt oberoende gör oss unika och vi delar gärna med oss av den gedigna kompetens och erfarenhet vi samlat på oss genom åren. Våra uppdragsgivare är både företag, organisationer och myndigheter. Vi är marknadsledande och vi har gått i frontlinjen för branschen som helhet i Sverige.
Vi är ett värderingsstyrt bolag och viktigt är att du delar våra värderingar: handlingskraft, kompetens och pålitliga. Läs gärna mer på www.2secure.se

Rollen:
I rollen som analytisk kundrådgivare arbetar du nära researcher som tar fram materialet inför varje bakgrundskontroll/utredning. Du möter beslutsfattare och rekryterande chefer för att presentera framtagen information och analys från det arbete som bedrivs. Rollen innebär en förlängd arm till sälj och är 2Secures ansikte utåt gällande leverans. Din roll är både konsultativ och rådgivande och därmed bör du vara beredd på att kunna ställas inför problemställningar och åtgärder i olika situationer. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:

·        Framtagen information analyseras och sammanfattas i avvikelserapport med rekommendation

·        Du avrapporterar självständigt rapporterna till uppdragsgivare/kunder vilket sker antingen ute hos kund eller över telefon

·        Du håller dig väl uppdaterad kring lagförändringar och regler som påverkar våra kunders branscher

·        Tillsammans med övriga inom Operations leder och driver du utvecklingen framåt

Din profil:
För att axla rollen är det viktigt att du har dokumenterad erfarenhet av att analysera och sammanfatta information och presentera information inför ledningsgrupper och beslutsfattare. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tjänsteförsäljning. Det är viktigt att du kan kommunicera obehindrat på engelska och svenska. Det är även ett krav att du ska ha någon typ av akademisk utbildning eller eftergymnasial utbildning, gärna med inslag av ekonomi eller juridik. Kanske har du arbetat med rekrytering, inom HR, som kundansvarig, säkerhetskonsult, eller har en polisiär och militär bakgrund.

Som person trivs du med att bygga relationer och ser nya möjligheter till att utveckla våra kunder genom att dela med dig av kompetens och erfarenhet och att bidra till att leverera ett mervärde till våra kunder. Det är viktigt att du är flexibel och kan anpassa dig snabbt efter nya rutiner och processer. Vidare är du alltid ytterst professionell i affärssammanhang och har en känsla för att hantera olika situationer.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar 2Secure med The Pace/Wise Professionals.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. På kontoret, som ligger på Rålambsvägen 17, arbetar totalt 85 personer och du tillhör affärsområdet Screening med 14 anställda.

2Secure kommer att göra en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning erbjuds.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Verksamhetsutvecklare – Kundservice till Ellevio

Vill du ta vår kundservice till nästa nivå? Vi söker dig som trivs i en roll som är både operativ och strategisk i en bransch som ligger rätt i tiden. Har du erfarenhet från en ledande roll på en kundservice eller är du van att utveckla kundprocesser, kanske båda? Då är det här rollen för dig!

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

Copywriter

Vill du arbeta med att utveckla och bygga Bris kommunikation, från idégenerering till praktiskt genomförande och har erfarenhet av att skriva och publicera texter för olika kanaler och målgrupper? Då kanske du vill anta rollen som Copywriter hos oss på Bris!

Stockholm

Läs mer

Tillsatt

HR Business Advisor till KPMG

Vill du arbeta i en affärsnära HR-roll i en högpresterande kultur där medarbetarna delar med sig av kunskap och tar fram det bästa hos varandra? Då tycker vi du ska fortsätta läsa här nedan!

Stockholm

Läs mer