Nu söker vi en Office Manager till 2Secure

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Vi söker dig som trivs i en roll där du får ge förstklassig service till både anställda, besökare och kunder. Du drivs av att ge det lilla extra och att vara spindeln i nätet och du erbjuds en central och viktig roll med stora utvecklingsmöjligheter.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Om 2Secure:
2Secure arbetar för att minska risk och bygga trygghet. Vi erbjuder en helhetslösning för företag, privatpersoner och organisationer inom säkerhetsrådgivning. Med unik kompetens och nära kundrelationer skapar vi en tryggare vardag för företag och privatpersoner, genom att utveckla och leverera skräddarsydda trygghets- och säkerhetslösningar. Med ledorden Handlingskraftiga, Kompetenta och Pålitliga har 2Secure byggts till att bli ett av Sveriges största privata säkerhetsföretag. Läs gärna mer på www.2secure.se

Rollen:
I rollen som Office Manager är du administrativt ansvarig för huvudkontoret i Stockholm där det idag arbetar ca 60 personer. Dina arbetsuppgifter kommer att variera men vanligt förekommande är:

·        Ansvara för receptionen och lokalen, dvs gemensamma ytor, ta emot gäster, kontakt med leverantörer, förhandla avtal, beställa förtäring, ansvara för post, bud och leveranser, inköp av kontorsmaterial och förbrukningsmaterial

·        Agera kontaktperson till extern leverantör gällande löner samt enklare uppgifter kopplat till löneberedning i samband med lönekörning varje månad

·        Ansvara för enklare administrativa uppgifter kring kundaktiviteter, event, annonsering och marknadsföring

·        Ansvara för medarbetarguiden som är en digital medarbetarhandbok

·        Ansvara för trivseln på kontoret och planera sociala aktiviteter

·        Ansvara för nycklar, passerkort, säkerhetsutrustning, utrymningsplan och information till anställda

·        I mån av tid, bistå VD, CFO och affärsområdesansvariga med administrativ support, bland annat genom att hantera avtal, lägga ut texter på hemsidan och andra ad hoc uppgifter

Du kommer också att bistå med viss administrativ hjälp åt övriga kontor i Lund, Göteborg, Karlstad och Västerås.

Din profil:
Vi söker dig som känner sig trygg i rollen som Office Manager och som trivs i en central roll med mycket kontaktytor. Utomordentlig service är en självklarhet för dig och som person är du noggrann och har ett strukturerat arbetssätt.

Du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Vidare så är du serviceinriktad och har en positiv attityd. Eftersom rollen är bred är det viktigt att du arbetar proaktivt och kan prioritera mellan arbetsuppgifter. Du är prestigelös och gillar att hantera högt som lågt. Du pratar flytande svenska och engelska och är en van användare av Officepaketet.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar 2Secure med The Pace/Wise Professionals. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Kontoret ligger på Rålambsvägen 17.

2Secure kommer att göra en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning erbjuds.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering fri från fördomar och magkänsla för att säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Urval/Tester

Vi ser till kompetens och arbetspotential vilket innebär att du som kandidat får genomföra arbetspsykologiska tester tidigt i processen. Vi vill nämligen samla in så mycket fakta som möjligt för att kunna göra den bästa matchningen på kravprofilen. Alla kandidater får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Marketing Specialist

Har du erfarenhet av att förstå och skapa framgång utifrån ett digitalt marknadsföringsperspektiv? Drivs du av att vara del i ett team och företag som skapar flexibla och anpassningsbara byggnader för ett mer hållbart och tillgängligt samhälle? Då kan denna roll vara precis det du söker. Nu söker vi dig som vill ta en aktiv roll som Marketing Specialist i uppbyggnaden av ett nytt varumärke, en ny avdelning och en ny roll.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer

Tillsatt

Kommunikatör internkommunikation

Vi söker nu en Kommunikatör med ansvar för internkommunikation. Som Kommunikatör hos Arriva kommer du att spela en viktig roll i de utvecklingsprojekt och den digitala transformation som präglar vårt kommunikationsarbete.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer

Tillsatt

Executive Assistant sökes till Euro Accident

Vill du jobba på en arbetsplats där hälsa och rätt försäkring är navet i verksamheten?
Där kulturen genomsyras av ledord som att ”vi bryr oss om varandra”, ”vi agerar nu” och ”vi vågar testa nya saker”? Rollen är ny och det finns stora möjligheter att påverka innehållet där du primärt stöttar chefsjuristen och ledningsgruppen som består av åtta personer.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer