Nu söker vi en Office Manager till 2Secure

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Vi söker dig som trivs i en roll där du får ge förstklassig service till både anställda, besökare och kunder. Du drivs av att ge det lilla extra och att vara spindeln i nätet och du erbjuds en central och viktig roll med stora utvecklingsmöjligheter.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Om 2Secure:
2Secure arbetar för att minska risk och bygga trygghet. Vi erbjuder en helhetslösning för företag, privatpersoner och organisationer inom säkerhetsrådgivning. Med unik kompetens och nära kundrelationer skapar vi en tryggare vardag för företag och privatpersoner, genom att utveckla och leverera skräddarsydda trygghets- och säkerhetslösningar. Med ledorden Handlingskraftiga, Kompetenta och Pålitliga har 2Secure byggts till att bli ett av Sveriges största privata säkerhetsföretag. Läs gärna mer på www.2secure.se

Rollen:
I rollen som Office Manager är du administrativt ansvarig för huvudkontoret i Stockholm där det idag arbetar ca 60 personer. Dina arbetsuppgifter kommer att variera men vanligt förekommande är:

·        Ansvara för receptionen och lokalen, dvs gemensamma ytor, ta emot gäster, kontakt med leverantörer, förhandla avtal, beställa förtäring, ansvara för post, bud och leveranser, inköp av kontorsmaterial och förbrukningsmaterial

·        Agera kontaktperson till extern leverantör gällande löner samt enklare uppgifter kopplat till löneberedning i samband med lönekörning varje månad

·        Ansvara för enklare administrativa uppgifter kring kundaktiviteter, event, annonsering och marknadsföring

·        Ansvara för medarbetarguiden som är en digital medarbetarhandbok

·        Ansvara för trivseln på kontoret och planera sociala aktiviteter

·        Ansvara för nycklar, passerkort, säkerhetsutrustning, utrymningsplan och information till anställda

·        I mån av tid, bistå VD, CFO och affärsområdesansvariga med administrativ support, bland annat genom att hantera avtal, lägga ut texter på hemsidan och andra ad hoc uppgifter

Du kommer också att bistå med viss administrativ hjälp åt övriga kontor i Lund, Göteborg, Karlstad och Västerås.

Din profil:
Vi söker dig som känner sig trygg i rollen som Office Manager och som trivs i en central roll med mycket kontaktytor. Utomordentlig service är en självklarhet för dig och som person är du noggrann och har ett strukturerat arbetssätt.

Du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Vidare så är du serviceinriktad och har en positiv attityd. Eftersom rollen är bred är det viktigt att du arbetar proaktivt och kan prioritera mellan arbetsuppgifter. Du är prestigelös och gillar att hantera högt som lågt. Du pratar flytande svenska och engelska och är en van användare av Officepaketet.

Mer om tjänsten:
I den här rekryteringen samarbetar 2Secure med The Pace/Wise Professionals. Tjänsten är en tillsvidaretjänst med sex månaders provanställning. Kontoret ligger på Rålambsvägen 17.

2Secure kommer att göra en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning erbjuds.

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart du får möjlighet. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Relationsskapande kommunikativ VD, Borätt Seniorgården

Vi söker nu vår nye VD till Borätt, Seniorgården. Vi är en del av JM-koncernen, en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden.
Ditt övergripande uppdrag är att fortsätta den expansiva väg som vi är på med att förvärva mark i attraktiva lägen. Du leder verksamheten genom att själv och tillsammans med projektcheferna aktivt arbeta operativt såväl externt som internt.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer