Marketing Project Manager till Trustly

Tillsatt

Stockholm Rekrytering

Har du erfarenhet av en teamledarroll inom kreativ produktion? Har du förmågan att strukturera, prioritera och leverera mot korta deadlines i en snabbrörlig miljö? Då kommer du att trivas hos oss och detta kan vara just den utmaning du söker!

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Förtroendearbetstid
  • Friskvård
  • Karriärmöjligheter

Vårt erbjudande till dig!
Hos oss på Trustly blir du del av ett fintech bolag i hög tillväxt i en internationell kontext med kollegor från hela världen. Vi är ett svenskt grundat bolag som idag täcker 29 europeiska länder och våra betalningslösningar lockar globala handlare inom bland annat e-handel, resor, finansiella tjänster och online spel och vi arbetar outtröttligt för att göra det enkelt att betala online. Våra värdeord är Resilient, Humble och Ingenious vilka genomsyrar hela vår kultur.

Om rollen
Som Marketing Project Manager hos oss på Trustly är ditt fokus att ansvara för marknadsavdelningens kreativa team bestående av tre designers. Arbetet innefattar att leda teamet genom planeringen, koordineringen av inkommande förfrågningar till marknadsavdelningen och leverans samt uppföljning och rapportering.

Uppdraget är både brett och varierande, med stort ansvar och många kontaktytor, både internt och externt. Fokus är på projekt- och produktionsledning av uppdrag som avser bland annat produktion av kampanjer, trycksaksproduktion, demos, landningssidor, webbutveckling och events. Du kommer även arbeta med korsfunktionella projekt inom marknadsavdelningen samt vara ansvarig för marknadsrelaterade frågor gentemot bolagets olika kravställare gällande varumärkesfrågor, kontinuitet i olika kommunikationskanaler och korsfunktionella samarbeten.

Du rapporterar till Vice President Marketing & Communications och sitter i fina lokaler mitt i centrala Stockholm. 

Om dig
För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående och initiativtagande med en oslagbar förmåga att organisera, strukturera, planera och prioritera ditt och andras arbete. Du trivs i en roll med högt tempo där du har mycket eget ansvar och hanterar många olika kontaktytor. Du kommunicerar förväntningar och förutsättningar tydligt men med en lyhörd och ödmjuk approach, och du ser möjligheter där andra ser hinder. Du har ett starkt driv och mod att våga ”testa nytt” och ställa krav och visar vägen för att tillsammans få med dig gruppen mot mål. Du är den som vill se andra växa i sin roll och du har en förmåga att se och motivera dina kollegor utifrån dess person och förutsättningar.

Vi söker dig som har en relevant högskoleexamen, gärna inom medie- och kommunikation eller ekonomi/marknadsföring. Vi ser att du har minst tre års erfarenhet från en liknande teamledarroll samt goda meriter av att jobba operativt som projekt- och/eller produktionsledare. Du förstår den kreativa processen och kan säkerställa kvalitet i produktionen. Du har med fördel en bakgrund inom byråvärlden och är van att hantera många parallella kravställare. Du kommunicerar obehindrat på engelska i tal och skrift.

Mer om Trustly
Trustly Group AB är ett svenskt FinTech-företag och svenskt betalningsinstitut under tillsyn av Finansinspektionen, med tillstånd att tillhandahålla betaltjänster inom EU/EES. Trustly är grundat 2008 och tillhandahåller snabba, enkla och säkra online betalningar och länkar samman över 3 000 banker i Europa. 2017 utsågs Trustly till ett av Europas snabbast växande företag på Financial Times lista FT1000. Läs mer på www.trustly.com.

Sök tjänsten! I denna rekrytering samarbetar vi med KIMM. Vi ser fram mot din ansökan med CV och ett personligt brev via www.kimm.se senast 2019-01-06, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail pga GDPR. Önskar du mer information eller har frågor om rollen, kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Sanna Fridell på sf@kimm.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi vill uppmärksamma dig på att vi som arbetar i den här processen kommer vara lite lediga under jul och nyår och processen kommer att återupptas den 2 januari. 

Lycka till & Välkommen med din ansökan redan idag!

Vår rekryteringsprocess

Detta är vår standardprocess. I det fall vi förväntar oss ett stort urval, eller mindre antal sökande kommer vi att anpassa processen och tidplanen kommer att disponeras något olika. Detta kommer du att märka och få information om löpande i kontakten med ansvarig rekryteringskonsult.

Ansökan

Välkommen med din ansökan! Du söker enkelt via mobilen och kan välja att bifoga CV eller använda din LinkedIn-profil. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess.

Urval

Vi gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens. Vi tittar på tidigare erfarenheter såväl som testresultat för att finna dig med bäst förutsättningar att lyckas i rollen. Alla får återkoppling och kontinuerliga statusuppdateringar.

Intervju

Våra kompetensbaserade intervjuer syftar till att lära känna dig och dina styrkor. Du har dialog med oss hela vägen, blir du en slutkandidat i processen så får du även träffa vår uppdragsgivare.

Anställning

Passar du och uppdragsgivaren varandra är det dags för nästa steg i din karriär.

Uppföljning

Vi följer upp med både kandidat och kund efter 1 månad samt efter 5 månader. Detta för att säkerställa att alla är nöjda och att allt löper på som det ska.

Fler tillsatta jobb

Tillsatt

Relationsskapande kommunikativ VD, Borätt Seniorgården

Vi söker nu vår nye VD till Borätt, Seniorgården. Vi är en del av JM-koncernen, en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden.
Ditt övergripande uppdrag är att fortsätta den expansiva väg som vi är på med att förvärva mark i attraktiva lägen. Du leder verksamheten genom att själv och tillsammans med projektcheferna aktivt arbeta operativt såväl externt som internt.

Stockholm Tipsa en vän

Läs mer