
Future-Proof Your Admin Leadership
Strategiska tjänster för ledare inom administration
Som ansvarig för den administrativa funktionen driver du en vardag där struktur, service och flexibilitet måste samspela. Våra strategiska tjänster hjälper dig att utveckla ditt ledarskap, bygga hållbara team och stärka en funktion som ofta är avgörande – men sällan i rampljuset.
Strategisk rådgivning
Utveckla din administrativa funktion
När struktur, service och människor ska röra sig i takt krävs mer än rutiner. Det krävs mod, insikt och förmåga att leda i förändring. Våra erfarna organisationskonsulter hjälper dig att skapa framdrift – i teamkultur, arbetssätt och ledarskap inom administration.
Hör av dig till oss
Vi återkommer så snabbt vi kan för att boka en tid som passar dig.
Tjänsteområden
What we do
A little tale of offers
Något skaver. Kanske ett team som kört fast, ett ledarskap som behöver ta nästa kliv – eller en riktning som tappat fart. Vi hjälper dig att se klart, tänka nytt och ta ut kursen framåt.
Utveckling för ledare inom administration
- Strategi & prioritering i arbetslivets snabba verklighet
- Förändringsledning i komplexa miljöer
- Kultur- och värderingsarbete kopplat till administrativa funktion
- Organisationsanalys och datadrivna beslut
Utveckling av teamet
- Effektivisering av samarbete i adminteamet
- Tydliga mål och psykologisk trygghet i vardagen
- Förbättrad kommunikation mellan administrativa funktionen och övriga verksamhet
Individuell utveckling för ledare inom administration
- Executive coaching för ledare inom administratio
- Kommunikationsstöd i komplexa administrativa miljöer
- Outplacement för administrativa nyckelpersoner
- Karriärvägledning i nya skeden och övergångar
Vi lyssnar
Uppstartssamtal för att ringa in nuläge, behov och önskat läge.
Vi analyserar
Vi gräver djupare för att förstå vad som verkligen står i vägen för framdrift.
Vi designar
Skräddarsydd insats med fokus på effekt, förändring och förflyttning
Vi följer upp
Vi mäter, justerar och stöttar – så att utvecklingen håller över tid
OUR PHILOSOPHY
THE WISE WAY
Arbetslivet förändras snabbt. Roller omformas, ny teknik ställer nya krav och både företag och individer behöver tänka om – och tänka nytt. Just därför finns The Wise Way.
Det är vår metod, byggd på över 20 års erfarenhet av att koppla ihop rätt människor med rätt möjligheter. En metod där relationer, kompetens och framtidstänk går hand i hand. Och där människan alltid är i fokus.
Powered by people.

Söker du nya utmaningar inom administration?
Är du nyfiken på nästa steg i din karriär inom administration? På Wise Admin möter du ett nätverk av specialister som ser hela din potential – inte bara titeln på ditt CV. Vi förstår hur administrativa roller utvecklas och hur viktigt det är att din kompetens får växa med dem. Därför matchar vi dig med arbetsgivare och uppdrag där du kan göra verklig skillnad – och utvecklas på riktigt.